- Pt. 4 -

877 96 11
                                    

JungKook mondata visszhangzott a fejemben. Mi az isten... még mindig szeret? De... akkor miért? Ez nekem kezd sok lenni.

Gondolatmenetemből Taehyung hangja szakít ki.

- Tessék? Te ezt nem gondolod komolyan..

- De igen hyung, komolyan gondolom. Nem érdekel, hogy gyakorlatilag miatta mentem el inni tegnap, és hogy  megvert. Megérdemeltem.

Ahogy megláttam azt a kis bűnbánó nyuszi pofiját, akaratlanul is elmosolyodtam. Milyen kis aranyos. Remélem akkor is ilyen kis cukorfalat lesz, ha végeztem a játszadozással.

Elindultam a park másik végébe NamJoonhoz, már biztos vár, ugyanis megint kések.

Bő két perc séta után megpillantottam  rózsaszín hajú barátomat. Mögé érve láttam, hogy a fülese a fülében van, ezért csak egy laza mozdulattal átvetettem magam a pad háttámláján, és lehuppantam mellé.

Szerencsétlent jól megijeszthettem, mert akkorát ugrott, mint egy kenguru.

- YoonGi te normális vagy? Jó, hogy nem kaptam szívrohamot ember..

- Neked is szia. Na kivele, mi a helyzet Mr.Kimmel?

- Jin. Megkért, hogy hívjam Jinnek. Ezen kívül pedig csak néha beszélgetünk sulin kívül. És elhívott moziba. - itt rendesen elpirult, és a földet kezdte bámulni. Ó, hogy egyem a lelkét, milyen kis aranyos pár lenne belőlük.

- Nem rossz. És már megcsókoltad?

- Te megvesztél? Dehogy is... tuti hogy hetero.

- Honnan veszed? Lehet hogy tetszel neki.. - küldtem felé egy biztató mosolyt, majd folytattam. - Most, hogy te is megosztottál velem egy ilyen infót, én vagyok a soros.

Kérdőn felvonta szemöldökét, én pedig belekezdtem a JungKookos történetbe, persze a múltat kihagyva. Figyelmesen végighallgatott, aztán megszólalt.

- Tehát összegezve. JungKook valamit tett anno, amit még mindig nem vagy hajlandó megosztani velünk, és most, hogy megtudtad, szeret téged, még könnyebb lesz megvalósítani a tervedet.

- Pontosan. Jah, és nem vagyok hetero. Ezt kihagytam.

Tipikus wtf fejjel rámnézett, próbálta emészteni az infókat.

- Ahha, vágom én.

- Én meg szeletelem. Na én mentem, kösz a mesét, sok sikert Jinhez. Reggel. Szevasz! - felálltam, intettem neki egyet és elindultam haza.

Siettem, mert még át kellett gondolnom, hogy pontosan hogy is fogom megvalósítani a tervemet. Első napirendi pont, közel kerülni JungKookhoz annyira, hogy lehessen vele szórakozni. Tökéletes.

Hazaérve ledobtam magamról a cuccaimat, elmentem zuhanyozni, és bedőltem az ágyamba. Mozgalmas hétvégém volt, nem tagadom. Bár holnap kezdődik csak az igazi élet.

- JUNGKOOK -

Reggel olyan voltam, mint egy zombi. Szó szerint. Na meg.. mint a mosott szar. Taehyung szerelmes belém.. és én nem tudom viszonozni. Sajnálom őt, de ez van.

Kimásztam az ágyamból, és levánszorogtam a konyhába, ahol a szokásos dolgok vártak. Csend, cetli, reggeli, csomagolt kaja. Anyámék mindig korán elmennek dolgozni, de nem felejtik el, hogy van egy fiuk.

Szép lassan elfogyasztom a reggelimet, majd a tányért a mosogatóba helyezve felkapom szendvicsemet és megindulok a szobámba.

Ebédemet elrakom, és kinyitom a ruhás szekrényt. Fekete, szürke, fehér, barna, sötétkék. Igazán vidám színek. Egy sima, kissé feszülős farmer, egy fehér póló, és bingo. Kész is vagyok.

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now