- Pt. 27 -

412 60 23
                                    

YoonGi

Nem tudom hanyadik felest húztam le, de a tizenegyedik után már nem is számoltam.

Minhyukkal eljöttünk a jól megszokott helyünkre, ahol már szinte törzsvendégek vagyunk.

Kábé másfél órája lehetünk itt és én csak ittam, na meg néha bemerészkedtem a tömegbe egy-egy rap számnál hogy kitombolhassam magam.

- Nem lesz kicsit sok? - kérdezte a szintén részeg barátom miközben próbált úgy leülni a székre, hogy ne szédüljön le róla fél másodperc múlva.

- Nézz magadra, kérlek. Én legalább meg tudok ülni egy széket úgy, hogy nem dob le magáról..

- Te most a szamarakhoz hasonlítasz egy széket?

- Hülyének nézel? Én a nyulakról beszéltem, nem látok itt semmilyen unikornist.. - kontráztam rá, és ezt az igazán értelmes társalgást folytattuk még egy jó darabig.

Idő közben még több alkoholt sikerült legurítanunk, amiből az sült ki, hogy Minhyuk elment és szerzett magának egy partnert éjszakára. Hívott engem is, de nekem már megvan a kiszemeltem.

Egy utolsó ital után lehuppantam a bárszékről és a tömegen átvergődve léptem ki a friss levegőre majd elindultam a koli irányába.

Út közben dobtam egy üzenetet Minhyuk drágának, amiben leírtam neki: Még élek, csak épp a prédám felé igyekszem.

Belépve a kollégium aulájába először a mosdót céloztam meg. Még így részegen is van annyi lélekjelenlétem, hogy a hajam ne nézzen ki úgy, mint aki most volt túl vagy száz meneten.

Miután megigazítottam egy kicsit a madárfészkemet, felcaplattam az emeletre és kopogás nélkül nyitottam be szobánkba.

Amit láttam, az Changkyun volt, egy szál boxerben és épp készült felvenni a pólóját, amit egy gyors és határozott tettel megakadályoztam.

Kikaptam kezéből az anyagot és elhajítottam a szoba másik végébe.

- S-suga.. te meg mi a fenét csinálsz? - akadt ki szobatársam de most ez érdekelt a legkevésbé.

Fokozatosan közeledtem felé, míg ő folyamatosan hátrált, aminek az eredménye az lett, hogy megbotlott a szék lábában és ráesett a mögötte lévő ágyra. Hmm.. tetszik.

Lerúgtam magamról cipőmet majd kabátomtól is megszabadultam és I.M fölé térdeltem, kezeimmel pedig megtámaszkodtam feje mellett.

- Innen nem menekülsz, cicus.. - suttogtam vészesen közel ajkaihoz mire arcát teljesen elöntötte a pír.

- Yoongi.. részeg vagy.. - válaszolt ugyan olyan halkan és egyik kezével végigsimított arcomon.

- Nem érdekel - néztem szemeibe, aztán ajkaira majd újra vissza szemeibe - Meg akarlak csókolni..

- És... mi tart vissza? - átkarolta nyakamat ezzel közelebb húzva magához. Nem kellett kétszer mondania, hevesen tapadtam párnáira egyik kezemet tarkója alá vezetve. Alsó hajtincseit kezdtem birizgálni, nyelvemmel pedig végigsimítottam alsó ajkán mire leengedte állát így könnyen jutottam be szájüregébe amit gondosan feltérképeztem.

Percek múlva lihegve váltam el tőle és szemeibe néztem, majd pillanatok alatt hajoltam nyakára s kezdtem szívni az érintetlen felületet.

Fogaimmal karcoltam bőrét, néha előcsalva a fiúból pár sóhajt. Tarkója alatt lévő kezemet levezettem mellkasára és egyre jobban haladtam lejjebb, végül ujjaim megállapodtak alsója korcánál.

Hirtelen egy kéz fogta le csuklómat, ezzel megálljt parancsolva.

- Én.. ezt... - szegény srác csak dadogott, amin jót mosolyogtam.

- Te? - vontam fel szemöldököm mire nyelt egy nagyot.

- Ne most.. vagyis.. benne lennék, csak..

- Csak? Mi tart vissza? - mosolyodtam el kajánul majd újra nyakára hajolva folytattam bőrének kínzását.

- Szeretném ha te is akarnád.. pia nélkül.. - arca pillanatokon belül váltott át vérvörösre, az én szemeim pedig kitágultak.

- Tessék?

- Jól hallottad.. - fordította el fejét. Álla alá nyúlva kényszerítettem, hogy nézzen szemeimbe, majd mikor ez megtörtént, megcsókoltam.

- Menj, és hozz egy pohár hideg vizet, amíg nem gondolom meg magam - utasítottam a fiút és lemászva róla hagytam hogy elvégezze feladatát.

Kezembe nyomta a poharat aminek a tartalmát egy húzásra eltüntettem és elterültem az ágyamon.

- Channie.. alszol velem? - néztem rá nagy szemekkel, hátha megesik rajtam a szíve.

Nagyokat pislogva jött közelebb és bújt be mellém. Szorosan magamhoz öleltem vékonyka testét s nagyot szippantva illatából nyomott el az álom.

----------------------

Borzasztó fejfájásra ébredtem, s mikor nyújtózni akartam, valahogy nem sikerült.

Kipattantak szemeim és egy édesen alvó Changkyunt láttam magam előtt, mire beugrott az este.

Ravasz mosoly költözött szám sarkába és simogatni kezdtem szobatársam oldalát, hátha felkel.

Pár perc után sikerrel jártam, nyitogatni kezdte szemeit majd mikor meglátott engem, pupillája kitágult.

- Szia Channie~ - mosolyogtam rá majd apró puszit leheltem ajkaira.

- Jó reggelt.. YoonGi.. - pislogott értetlenül. Elvigyorodtam s hirtelen fordítottam magam alá a fiatalabbat majd egy szenvedélyes csókot nyomtam puha, cseresznyére emlékeztető párnácskáira.

- Mit is mondtál te nekem az éjszaka, baba? - kérdeztem miközben ujjaimmal hasát kezdtem simogatni.

- S-semmit.. - pirult el azonnal s fejét elfordította.

- Hallani akarom - nyúltam állához s visszafordítva fejét néztem szemeibe egy szelíd mosoly kíséretében.

- Csak.. szeretném ha.. nem lennél többet részeg és józanon jönnél haza - arcomra nyomott egy puszit majd valahogy sikerült kimásznia alólam és elkezdett öltözni.

- Annyira ünneprontó vagy - vágódtam el az ágyon miközben néztem ahogy magára kapkodja gönceit.

- Tudom - egy kacsintás kíséretében dobott felém egy puszit és cipőjét magára kapva elhagyta a szobát.

Ahoy,
SugIM biss

Thanks guys a több mint 5000 megtekintést, nagyok vagytok 💕🙌

Ez csak egy Játék..? /Completed/Onde histórias criam vida. Descubra agora