- Pt. 14 -

720 75 17
                                    

» Feltűnhetett pár embernek, hogy leszedtem a Bias Challenget. Nos, ennek több oka is volt, de no para, egyenlőre csak unpublish -t nyomtam . Majd hamarosan vissza fog kerülni, természetesen előlről kezdem, but ugyan azokkal a pikcsörökkel. ^^" «

!Warning! +16 (+18 ?)

"- Hát akkor... - előkotortam két törölközőt, majd felkaptam Kookot az ölembe, és megindultam vele a fürdő felé.

Van egy olyan érzésem, hogy ez nem csak szimpla fürdés lesz. ,,

- JungKook -

Nagyot nyeltem amikor talpam érintkezett a hideg csempével. Biztos, hogy átgondoltam én ezt..?

Megengedtem a vizet, hogy addig is töltődjön a kád, amíg előkészülünk.

YoonGi nem tétovázott sokat, amint lerakott öléből elkezdett vetkőzni. Sorra húzta le magáról a zavaró ruhadarabokat, és a sarokba hajította őket. Kicsatolta övét, majd farmer nadrágját egyszerűen letolta magáról, és a többi ruha mellé dobta.
Alaposan végigmértem felsőtestét, ami hiába nem volt egy kigyúrt darab, elképesztően nézett ki. Gyönyörű, már-már hófehér bőre csak úgy ragyogott, nem gondoltam volna, hogy már a látványtól beindul a fantáziám.

Illetve nem csak az. A kicsi Kook kezdett éledezni, és ekkor jöttem rá, hogy én még marhára fel vagyok öltözve. Elkezdtem lehúzni magamról pólómat, de YoonGi ezt máshogy gondolta.

Elém lépett, majd lefogta kezeimet, ezzel megállásra kényszerítve őket.

- Hagyd rám.. kérlek. - kínzó lassúsággal kezdte felfelé húzni az anyagot, közben itt-ott megsimítva oldalamat.

Jóleső borzongás futott végig gerincemen, majd amikor már sikeresen nyakamhoz ért a pólóval, egy határozott mozdulattal lerántotta rólam, és saját ruhadarabjaira dobta.

Közelebb lépve elkezdte kigombolni nadrágomat, ami idő közben hát hogy is mondjam... kissé szűkös lett. Egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkaim, de boxerem még így is eléggé feszített.

Kezdtem türelmetlenné válni, amit YoonGi észre is vett, ezért nem finomkodott tovább, egyszerűen lehúzta. Kiléptem az anyagból, majd a többi cuccunkhoz száműztem.

Percekig néztük egymást, végül úgy döntöttem, én fogok kezdeményezni, ha már miattam vagyunk itt.

Minden bátorságomat összeszedve, és szégyenlősségemet félre rakva léptem ki boxeremből is, majd elzárva a vizet tettem bele fürdősót. Lassan beleereszkedtem a forró vízbe, és YoonGira pillantottam, aki még mindig csak állt, és tátott szájjal nézett engem.

- Suga.. vigyázz, mert berepül a légy. - kuncogtam egy aprót, majd megpaskoltam a víz felszínét, hogy jöjjön be.

- Gyere már, ki fog hűlni, mire ideérsz.

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now