- Pt. 38 -

509 60 3
                                    

Amint beértünk a kis otthonos szobába, YoonGi levágódott a kanapéra, s mikor elé értem egy laza mozdulattal húzott az ölébe.

- Büszke vagyok rád, Kookie - suttogta a fülembe és egy apró puszit hintett nyakamra.

Percek múlva Taemin is betántorgott a szobába, kezében jó pár ruhadarabbal, amiket nemes egyszerűséggel letett az asztalra.

- YoonGi, válassz egy szettet amiben kimész a VIP jegyes rajongóidhoz.

- Aish.. ez nem jó? - mutatott végig magán, már amennyire tőlem ez lehetséges volt, de mozdulatain éreztem, hogy hamarosan fel kell állnom a kényelmes székemről.

- Nem. Na indíts, negyed óránk van és még JungKooknak is kell találnunk a választott szettedhez illő összeállítást, plusz Momonak villámsminket kell varázsolnia rátok.

- Mi? De hát.. nekem minek ruha és smink? - értetlenkedtem, hiszen nem hozzám jött az a sok ember.

- Ha már bemutatott ez az idióta téged, akkor alap, hogy kimész vele - folytatta Taemin mire lemondóan sóhajtottam majd felkeltem hyungomról.

- Hyung, gyere. Sietnünk kell akkor.. - felhúztam a lustaságot aki nekiállt végre kiválasztani a neki tetsző öltözéket.

Percek kellettek neki, mikor megállapodott egy szép kék pulcsin, aminek a nyakrészét fehér minta díszíti, csak úgy mint az ujjakat is, illetve egy ehhez elég jól passzoló szakadt szürke farmert választott egy fehér cipővel. Nekiállt vetkőzni a szoba közepén, s mikor egy szál alsóban állt előttünk kérdőn felvont a szemöldökét, ugyanis elég érdekesen bámultunk rá.

- Mi van? Nem azt mondtátok hogy sietnünk kell?

- De...

- Akkor meg? Mit álltok még ott? Taemin segíts már Kooknak ruhát keresni.

YoonGi barátja villámgyorsan termett mellettem és alig fél perc kellett neki, mire megtalálta a tökéletesen passzoló fehér inget amit itt-ott kék foltok díszítettek, hozzá pedig egy fekete nyakkendőt és egy szakadt kék farmert szintén fehér cipővel. Nem szórakoztam sokat, szintén percek alatt öltöztem át itt a srácok előtt, s mikor végeztem megérkezett Momo is. Lenyomott a kanapéra és elém hajolt, majd szemügyre vette az arcomat. Neki sem kellett sok idő, szinte azonnal felkent rám pár anyagot, és kijelentette, hogy készen van.

Döbbenten álltam a tükör előtt alaposan szemügyre véve saját magam. Sosem néztem ki ilyen jól, mint most. YoonGihoz pedig tökéletesen passzolok. Mikor elléptem a tükörtől, párom felém nyújtotta a kezét, és kitárta a folyosóra - ezáltal a rajongók felé - vezető ajtót.

- Nos, Jeon JeongGuk, készen állsz egy új életre? - mosolygott rám kedvesen és bíztatóan.

- Veled bármikor, Min YoonGi - fogtam meg kezét majd együtt léptünk ki a szobából, egyenesen a jövőnk felé.

Nehezen indult a kapcsolatunk, majd még nehezebben folytatódott, de nem adtuk fel, aminek meg is lett az eredménye. Együtt, ketten - és persze a barátaink segítségével - építettünk fel egy töretlen kapcsolatot, ami talán örökké tartani fog.

Ahoy guys,
Hát, itt a vége.
Még jelentkezem egy Írói utószóval, addig is byee~

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now