(Kumamooooon 😂)
------------
- Gyönyörű. Sőt, annál is szebb.
JungKook elvigyorodott, majd fejét nyakhajlatomba temette, és nedves puszikkal kezdte behinteni bőrömet.
Beharaptam alsó ajkamat, mielőtt bármilyen sóhaj előtört volna belőlem. De ezt nem sokáig bírom.
Harapdálni kezdte nyakamat, néhol meg is szívta, amit már nem tudtam szó nélkül hagyni.
- Kookh... i -izé.. ez meg fog látszanih..
- Tudom. De jobb ha mindenki tudja, hogy az enyém vagy. - felemelte fejét, és rámnézett - Ezen kívül... jobb lesz, ha elmegyünk valami kajáért.
- Mi lesz, ha nem megyünk sehova?
Derekamat erősen szorította, úgy húzott magához izmos karjaival.
- Akkor kénytelen leszek YoonGit vacsizni. - suttogta fülembe, amitől kirázott a hideg.
Mellkasára tettem kezeimet, majd óvatosan eltoltam magamtól, és jelentőségteljesen ránéztem.
- Akkor azt hiszem én máris indulok a boltba. Mit hozzak?
- Én is me...
- Nem. Kook te maradsz, nem hiányzik neked egy egy órás séta. Nemleges választ nem fogadok el. Mars az ágyba. - elég érdekesen nézett rám, és amikor nekem is leesett, mennyire kétértelmű amit mondtam, inkább hasonlítottam egy érett paradicsomra, mint Hófehérkére. - Öhm.. khm.. Aludni és pihenni. Szóval mit kérsz?
- Nem mit, hanem kit.
- JungKook!
- Jó jó, bocs. Nem tudom, hozz valami kaját meg üdítőt úgy három-négy napra. Meg amit még akarsz.
- Oké, majd jövök. Addig ne csinálj semmi hülyeséget, és pihenj.
- Értettem apuci. - megforgatta szemeit és elbattyogott az ágyáig, majd lefeküdt és elkezdett telefonozni.
Vagy a hangsúlyozás miatt, vagy az én perverz és mocskos fantáziámnak köszönhetően, de ez az Apuci eléggé tetszett. Főleg az Ő szájából.
Kiléptem az ajtón, és a biztonság kedvéért kulcsra zártam, hogy véletlenül se szökjön ki. Elindultam a bolt felé, viszont nem állt szándékomban sétálni. Láttam valamerre egy bicikli kölcsönzőt, úgy érzem, most hasznát fogom venni.
Öt perc séta után meg is találtam a keresett üzletet, de én nem a becsületességemről vagyok híres, ezért gyorsan átfuttattam tekintetemet a bicikliken, és BINGO! Mindig van egy, ami nincs odakötve semmihez, túl figyelmetlenek errefelé.
Nem vártam meg, míg valaki erre jön, felpattantam a biciklire és szélsebesen tekertem a bolt felé. Hát mit ne mondjak, sokkal gyorsabb volt.
Nekitámasztottam a falnak, és beléptem a boltba. Kellemes meleg volt odabent, ami most nagyon is jól esett, ugyanis Novemberben egy szál pulcsiban biciklizni nem a legkellemesebb.
Utam először a pékárukhoz vezetett, aztán vettem pár cuccot, ha szendvicset akarunk majd csinálni. Mondjuk én egy másfajta szendvicsre is vevő lennék.. khm. YoonGi, vissza a kajához.
Bepakoltam egy kis nasit is, zacskós leveseket, meg üdítőket, és egy üveg bort is. Jól fog jönni a meglepetésemhez.
Fizettem, majd elpakoltam, és elindultam vissza. Útközben visszaszolgáltattam a biciklit is, azért nem vagyok tolvaj, csak kölcsönveszek dolgokat..
VOUS LISEZ
Ez csak egy Játék..? /Completed/
Fanfiction" Megéri ezt tovább folytatni? Meg. Megérdemli? Lehet. Megbánta amit tett? Talán. Utálni fog emiatt? Nem tudom. Meg fogom bánni? Biztosan. Szeretem Őt teljes szívemből? Mindennél jobban. Még mindig megéri folytatni és végig csinálni? Nem tudom. Nem...