JungKook
- Nem, ez lehetetlen - hitetlenkedve néztem a képernyőre ahol YoonGi rappel, és brutálisan jól csinálja.
- Pedig JungKook ez ő, akárhogy is nézzük.
- Híres rapper lesz.. édes istenem. Taehyung, sosem lesz a kapcsolatom vele a régi. Ezzel.. így már nem. Egy hírességgel szinte lehetetlen.
- Még nem híres, Kook. Még van esélyed, csak folyamatosan kommentelned kell, töretlenül - bíztatott tovább barátom de bennem már a remény összes szikrája kialudt - Nézd, itt megosztották a profilját. Gyerünk Kook ne add fel, küzdj érte.
- Talán igazad van - mosolyodtam el én is és azonnal rá is nyomtam a névre ami egy profilt dobott ki. Szóval mostantól ide fog kikerülni minden ami vele kapcsolatos. És az új számai is. Rányomtam a követés feliratra és csekkoltam, eddig hány követője van. Kilenc, még csak. Szuper, friss a twitter fiókja ezek szerint.
TaeTae tanácsra a videó alá máris odabiggyesztettem egy szöveget:
Úristen, hihetetlenül jól rappelsz! Csak így tovább, már most imádlak! :*
Természetesen a twitter felhasználómnak nem a saját nevemet állítottam be, így nem tudhatja ki vagyok.
- Nézd! Válaszolt - mutatott Taehyung a felbukkanó értesítésre. És tényleg válaszolt - Mit írt?
- "Köszönöm". Ennyi.
- Hát, legalább a mogorva és emoji nélküli kommunikációját megtartotta - nevetett fel és elterült az ágyon.
- Kíváncsi leszek mikor jönnek ki újabb számai, és hogy észre fog-e venni akkor is, ha több mint százezer követője lesz.
- Majd kiderül. De az még a jövő zenéje.
YoonGi
- Értsd meg kérlek, nem lehetek együtt veled - fakadtam ki magamból miközben a bőröndömet pakoltam össze.
- Mi akadályoz meg benne YoonGi, mégis mi? - már szinte sírt, és tiszta szívemből kívántam hogy ne kelljen itthagynom őt, de muszáj. A BigHit nem nézné jó szemmel a kapcsolatomat Changkyunnal.
- Sajnálom de vége. Szeretlek Channie - egy mély és érzelmes csókot adtam ajkaira majd kiléptem a közös szobánkból és elhagytam a kollégium épületét. Fájó szívvel néztem vissza a kapuból egyenesen ablakunk irányába ahol könnyáztatta arcát láttam.
Megráztam fejem és elindultam a buszmegálló felé, de valaki megállított.
- Most.. akkor tényleg elmész? - lihegte Minhyuk, aki valószínűleg futott, hogy még elcsípjen.
- Ja. Köszönöm a támogatást haver, azért tudunk majd találkozni ne félj - vigyorogva tettem vállára kezemet és egy hatalmas baráti ölelés után elmorzsolt egy könnycseppet, csupán viccből.
- Hiányozni fogsz, morcoska.
- Te is, tökfej - intettem egyet majd az épp begördülő buszra felszállva mentem egészen az Entertainmentig.
December elején járt az idő, négy hónap telt el. Azóta folyamatosan dolgozom, dolgozunk, és van eredménye. Több mint négy számom került a nyilvánosság elé a debüt dalon kívül és most decemberben egy karácsony előtti koncertem lesz Daeguban.
Hatalmas a felhajtás, ugyanis azóta elég sok rajongóm lett. És persze ne felejtsük el a twitteres srácot sem, aki seagull.boy néven állandóan kommentel és mindig ír valami bíztatót. A stílusa annyira.. érdekes és furcsa. Hasonlít JungKookéhoz.
Tessék, már megint Kook. Az elmúlt napokban, hónapokban egyre többet gondolok rá, és mivel a koncertem is Daeguban lesz, ezért még rosszabb. Biztos látta, hogy debütáltam, és ha találkozom vele, kell valaki akire azt tudom mondani, a barátom, a pasim, vele járok. Ezért is határoztam el magam.
Szimpatikus a kommentjei alapján nekem ez a srác, ezért ki kell derítenem, hol lakik.
@agustd_official
Szia! Ne haragudj hogy így rád török, de meg szeretnélek ismerni.@seagull.boy
Szia, öhm nem törtél rám, ne aggódj.
Rendben, izé.. hívj Sütinek. Így hívnak a barátaim.@agustd_official
Érdekes becenév, de rendben.
Hol laksz?:)@seagull.boy
Daegu, te?
Bár ezy hülye kérdés, egyértelmű hogy Szöul 😅@agustd_official
Igen, Szöul.
De Daeguban laktam, csak három éve költöztem ide.
Hány éves vagy? Mesélj valamit magadról.@seagull.boy
20 múltam. Szeretem a rappet, de nem rappelek. Animéket szoktam nézni és a haverokkal is sokat lógok. Volt egy barátom aki itthagyott. Nagyjából ennyi.
Te jössz:))@agustd_official
Uhh, sajnálom.
Hát én 23 éves vagyok, eddig a haverokkal lógtam de a debüt miatt nincs annyi időm mostanában. Rappelek és amit még tudni kell, hogy zenealaptól kezdve a szövegekig mindent én írok és komponálok. Minden dalom saját.@seagull.boy
Wow :o
Taníts mester 🙏@agustd_official
Majd egyszer, Sütike 😉😏
Akarsz találkozni? Daeguban lesz koncertem a jövőhéten. Küldök VIP jegyet, koncert előtt pedig várlak a backstageben:)@seagull.boy
Mi? Ez most komoly?@agustd_official
Teljesen komoly@seagull.boy
De nem fog kiakadni a menedzsered?@agustd_official
Nem fogja megtudni.
Na, benne vagy?@seagull.boy
Benne.
De várj, mi a neved?@agustd_official
Hívj Sugának, Sütike.
Na szia 👋Ayye guys again,
Alakulunk, alakulunk.
Írnék én még tovább is, de jönnek unokatesómék, holnap pedig utazom Balaton felé. :3
Bár annyit elárulok, még a héten be fogom fejezni ezt a könyvet. 😅Noh Bye 👋❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ez csak egy Játék..? /Completed/
Fanfic" Megéri ezt tovább folytatni? Meg. Megérdemli? Lehet. Megbánta amit tett? Talán. Utálni fog emiatt? Nem tudom. Meg fogom bánni? Biztosan. Szeretem Őt teljes szívemből? Mindennél jobban. Még mindig megéri folytatni és végig csinálni? Nem tudom. Nem...