- Pt. 20 -

424 54 0
                                    

- K-kook, hová megyünk? - hangjában ott bújkált a tudás, ergo nagyon is tudja, merre tartunk.

- Majd meglátod. - egyre gyorsabban húztam magam után törékeny testét, s  már csak annyit vettem észre, megérkeztünk.

A kulcsokkal babráltam egy darabig, de amikor már végleg nem sikerült beleillesztenem a zárba, a mögöttem álló YoonGi megfogta kezeim, és sikeresen kinyitotta az ajtót.

Belökött rajta, majd egy hangos ajtócsapódás után hátam ütközött a hideg falappal, Suga pedig ajkaimra mart. Viszonoztam heves csókját, mire megéreztem egyik lábát csípőm mellett, ezért gyorsan ölembe kapva indultam meg felfele a lépcsőn, egyenesen Suga szobájáig.

Lefektettem az ágyra, de neki nem tetszett, hogy én vagyok fölül, ezért fordított helyzetünkön, a csókot meg nem szakítva.

Percekig faltuk egymást, majd YoonGi elindult lefele a nyakamon, minden részét nedves puszikkal hintette be. Nyelvével lassan végignyalt kidülledő ütőeremen, itt-ott megszívva bőrömet.

Lassan felült, kezeivel megtámaszkodott mellkasomon, s úgy nézett le rám, mint egy éhes ragadozó. Egy nagyon éhes ragadozó.

- Kook, még most leállíthatsz. - morogta egyre közelebb hajolva hozzám, de még mielőtt ajkaink összeérhettek volna, megállt, kíváncsi szemeivel fürkészte arcomat. A válaszomra várt. 

- YoonGi, csináld már. - suttogtam követelőzőn, majd rátapadtam szájára.

Nem várt tovább, elszakadt tőlem és egy egyszerű mozdulattal lehúzta rólam pólómat. A látványra végignyalt alsó ajkán, mire én beharaptam számat, s most rajtam volt a sor, hogy megszabadítsam zavaró felsőjétől.

Az anyagot, amit leszedtem róla a sarokba hajítottam, tenyeremmel végigsimítottam mellkasától le alhasáig, mire megremegett, majd feljebb csúszott ölemben, így tagjaink súrolták egymást és egyszerre nyögtünk fel.

Suga kiéhezetten tapadt ajkaimra és innentől nem volt megállás.

---------------

A belvárosban sétáltam a vasútállomás felé, egyre gyorsabban, végül pedig már futottam ahogy csak a lábam bírta. Nem tudtam hová futok, csak vittek a lábaim az állomásra.

Út közben nekimentem pár járókelőnek, de egy egyszerű "Sajnálom,, vagy akár "Elnézést,, sem hagyta el a számat. Egy ember neve járt a fejemben.. Suga.

Suga, Suga, Suga... Aish kuss már, úton vagyok, hallgass el.

De csak nem hagyott alább ez a hang a fejemben. Kiértem az állomásra, amikor bemondtak egy vonatot.

- A hatodik vágányra gyorsvonat érkezik, majd indul tovább Szöulba 17:40 perckor, öt perc múlva.

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now