- Pt. 35 -

434 60 8
                                    

Az elmúlt napok minden egyes percét gyakorlással, helyszíni próbákkal és egyéb hülyeségekkel töltöttük. Rohadtul nem volt kedvem az egészhez, de a koncert miatt muszáj.

JungKookkal hatalmas szerencsémre nem futottam össze, ahogy Taehyunggal sem. Még csak az kellett volna, hogy lebassza a fejem, amiért elmentem Daeguból három éve.

Sütivel viszont az itt töltött idő alatt még egy szót sem váltottam, és így, hogy ma lesz a koncertem, ráadásul alig egy órám van a találkáig, rá kell írnom.

@agustd_official
Süti, itt vagy?
Remélem nem felejtetted el a találkozót.

@seagull.boy
Neked is szia .-.
Nem, nem felejtettem el..

@agustd_official
Egy ismerősöm fog bekísérni, JinJin.
Szőke haja van.

@seagull.boy
Öhm, oké.
Akkor, majd találkozunk, nekem indulnom kell. 👋

@agustd_official
Várlak 😌

- YoonGi, gyere át a sminkeshez - Taemin kopogott az ajtómon mire telefonomat zsebembe csúsztatva léptem ki az otthonos helyiségből és mentem két ajtóval odébb.

Benyitottam, ahol legnagyobb meglepetésemre Momot láttam össze-vissza rohangálni.

- Hát te? - adtam hangot döbbenetemnek, ugyanis neki Szöulban kéne lennie.

- Beszerveztek ide hozzád, és másodállásban sminkes munkát is vállalok, úgyhogy tedd le végre azt a formás feneked és engedd, hogy elkezdjem a csinos pofid átalakítását - vigyorgott rám majd kihúzta a gurulós széket.

- Óh, szóval azt mondod helyes vagyok és jó a testem? - vonogattam szemöldököm miközben levágódtam a székre.

- Nem érzed a szarkazmust, YoonGi, ez baj - csóválta ciccegve a fejét de a végén elnevette magát.

- Igen? Ezért még számolunk, Hirai - egy kacér mosoly kíséretében fordultam a tükör felé és hagytam, hogy végre elkezdje a munkáját.

Bő fél óra múlva teljes sminkkel és friss hajjal álltam fel a helyemről majd barátnőmet egy szoros ölelésbe vonva köszöntem meg neki azt, hogy egyáltalán elvállalt és ideutazott.

Kiléptem az ajtón majd a ruha és kelléktárat céloztam meg, reménykedtem benne, hogy lesz bent valaki aki tud velem kezdeni valamit és emberibb, a koncerthez is megfelelő ruhát ad nekem.

Bekopogtam és mikor meghallottam azt a bizonyos 'Szabad' kijelentést, benyitottam, de nem arra számítottam ami bent várt.

- Mi a.. MJ? Nem is mondtad.. - csuktam vissza az ajtót ő pedig azonnal a megfelelő szett után kezdett kutatni.

- Persze hogy nem, akkor nem láthattam volna a sokkos arcodat - vigyorgott rám és a kezembe nyomott egy kék szaggatott és egy fekete farmert, két fekete és két fehér pólót, illetve egy terep mintás és egy barnás zöldes kabátot - Itt van három kép, ezek alapján öltözz fel mindhárom szettbe, utána tárgyalhatjuk a kiegészítőket, cipők a fülkében. Na sipirc, tizenöt perced van amíg meg nem jön a haverod.

Betolt egy elég tágas öltözőbe én pedig szemügyre vettem a képeket. Ez nem két perc lesz.

Magamra erőszakoltam a kék szaggatott farmert, hozzá egy fehér pólót és rá a terep kabátot majd a cipőt. Nem is rossz, ezt megtartjuk.

Felkaptam magamra egymás után a másik kettő összeállítást is, s mikor döntöttem, kiléptem a fülkéből a számomra legjobban kinéző göncben.

- Mindhárom nagyon király, ezért jó lesz. Ebben kezdek - mutattam végig magamon.

- Nem rossz, jólvan. Itt van hozzá pár aranyszínű lánc, és a nadrágra még egy fekete feliratos fehér szalag. Ahol a tépőzár van, oda tedd majd - ahogy magyarázott pakoltam magamra a dolgokat, és mikor végeztünk, visszaballagtam a szobámba.

Rápillantottam telefonom kijelzőjére, ami pontosan öt órát mutatott. Türelmetlenül vártam már, mikor fog betoppanni JinJin azzal a bizonyos sráccal az oldalán, de amikor tíz perc múlva sem jöttek, idegesen járkáltam fel-alá. Hátatfordítva az ajtónak bámultam a falon lévő pár képet mire végre nyílt az ajtó.

- YoonGi, meghoztam a srácot.

- Jó, engedd be, aztán menj el kérlek - még mindig háttal beszéltem Jinwoonak, s mikor becsukódott a falap, vészjóslóan megszólaltam - Remélem tudod, hogy nem szép megvárakoztatni egy olyan valakit, mint én.

- Megváltoztál.. - szemeim elkerekedtek. Túlságosan ismerős volt a hang és ez megrémisztett. Magamra erőltettem egy póker arcot és lassan megfordultam.

- JungKook.. - suttogtam magam elé miközben végignéztem az előttem álló srácon. A tervem, miszerint Kookot el fogom hajtani egy "van barátom bocs,, szöveggel, nem jött be - Te voltál végig...?

- Igen.. én. Tudni akartam mi van veled.. a rappek amiket írtál.. teljesen te vagy. Főleg a The Last.. Beleadtál mindent, szép volt.

- Miért Kook? - tettem fel a kérdést, ami fogalmazódott bennem már egy ideje.

- Mit miért?

- Miért csináltad? Egyáltalán, miért vagy itt? Miért jöttél el? - keményen néztem szemeibe, próbáltam rideg maradni, több kevesebb sikerrel.

- Csak.. látni akartalak. Viszont most megyek, Tae vár a bejáratnál. Szia YoonGi - megfordult és egyszerűen kisétált az ajtón, amíg én mozdulatlanul álltam és meredtem magam elé.

Egyetlen egy dolog járt a fejemben..
Kukába ezzel a három évvel. A szívem csak elraktározta az iránta táplált érzéseimet jó mélyre, és most Ő sokeresen előásta azt, ami gondosan el volt rejtve mindenki elől.

Még saját magam elől is.

Ahoy guys,
Gonosz vagyok.
Tudom.
De sietek. 😌😂
💗

/Hibákért elnézést/

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now