Másnap reggel sikerült elaludnunk, amihez szívből tudok gratulálni magunknak.
Rohamtempóban pattantunk ki az ágynak nevezett, hirtelen összedobott takaró és párna kombó alól, majd kapkodva magunkra rángattuk aznapi ruháinkat.
A sátor szétszedésével én bajlódtam, Kookot visszaküldtem, hogy vigye vissza a faházba az ágyneműt, és nézzen körül, nem hagytunk-e ott valamit.
Bő fél óra múlva sátorral a kezemben baktattam visszafele az ösvényen. Siettem, mert már így is eléggé késésben voltam.
Az erdőn ilyen tájban még a félhomály uralkodott, ezért is szedtem annyira lábaimat. Ki tudja, milyen pedofil állat bujkálhat errefelé.
Mint egy végszóra, valaki elkapta a csuklómat, másik kezével pedig befogta számat. Ilyen is csak velem történhet, persze.
Kezemből kiejtettem a sátort, ami hangos csattanással ért földet. Támadóm szorosan tartott, de nem eléggé ahhoz, hogy számat ne tudjam használni.
Megharaptam kezét, amire felszisszent, én pedig azzal a lendülettel fordultam meg, hogy jól bemossak az illetőnek, de félúton megállt az öklöm.
- Mégis mi a szart gondoltál? Simán szétverhettelek volna, balfasz.
- Én is szeretlek, kösz a bókot.
- Húzzál a büdös francba, Jeon!
Felkaptam a leesett cuccokat, és dühösen indultam tovább, persze Mr. Nem Gondolom Át A Tréfa Következményeit úr is jött utánam.
Komolyan, mit gondolt? Szende szűz kislányként remegni fogok a félelemtől? Na ne röhögtessen már.
- Aish... mennyi időnk van indulásig? - morogva ugyan, de megtörtem azt a bizonyos "kínos" csöndet.
- Amikor eljöttem, akkor mondtak harmincöt percet.
- És az mikor volt? - kérdeztem rá, de úgy éreztem, Kookra sem bízok többet semmit.
- Kábé harminc perce. - megvonta vállát, és ugyan olyan lassan sétált tovább, mint eddig. Mi a fasz?
- És ezt mégis miért csak most mondod, te agyhalott? Bazd meg JungKook, te totál hülye vagy. Futás!
Két perc alatt tettük meg a maradék távot, majd amilyen gyorsan csak tudtuk, összeszedtük a cuccainkat, és futva húztuk magunk után bőröndjeinket a buszhoz.
Csendben megjegyzem, a buszmegálló is kábé öt percre van a tábortól futva. Kellemes.
Amikor odaértünk, egy dühös tekintetű Jin fogadott minket.
- Neh.. haragudj.. Jin.. huhh.. - térdemen megtámaszkodtam, amíg Nam elvette a csomagjainkat és bepakolta azokat a buszba. - Ez az idióta nem volt képes szólni, hogy sietni kéne, mert úgy nagyjából öt perc és indulunk..
Szúrósan néztem JungKookra, aki lesütött szemmel vizslatta a hirtelen nagyon érdekessé vált cipőorrát.
- Ne haragudj Hyung, tényleg az én hibám. - motyogta orra alatt, és bűnbánóan nézett Jinre.
- Nyomás fel a buszra, ezt még megbeszéljük. - arcán látszott, hogy elnézte ezt az egészet, bár ki tudja.
Felcaplattunk a busz lépcsőjén, és üres hely után kutattunk, amikor megpillantottam Taehyung és Jimin vad kalimpálását.
Megfogtam Kook csuklóját és húztam hátrafelé a srácokhoz. Maguk mögött foglaltak nekünk helyet, amit egy mosollyal díjaztam, majd lehuppantam az ablak mellé, Sütim pedig a mellettem lévő ülésre.
YOU ARE READING
Ez csak egy Játék..? /Completed/
Fanfiction" Megéri ezt tovább folytatni? Meg. Megérdemli? Lehet. Megbánta amit tett? Talán. Utálni fog emiatt? Nem tudom. Meg fogom bánni? Biztosan. Szeretem Őt teljes szívemből? Mindennél jobban. Még mindig megéri folytatni és végig csinálni? Nem tudom. Nem...