- Pt. 33 -

445 58 11
                                    

YoonGi

@agustd_official
Sütike, kéne nekem egy email cím.

@seagull.boy
Miért? .-.

@agustd_official
Valahogy el kell küldenem a jegyet, cica. :'D
Remélem van nyomtatótok.

@seagull.boy
Ohh tényleg..
Itt van, tessék; seagullboii@gmail.com
És van nyomtatónk, igen. :)

@agustd_official
Köszönöm.
Várlak majd a koncert előtt egy órával:)
Ne késs, vagy kénytelen leszek megbüntetni.

@seagull.boy
Rendben
Nekem most mennem kell, szia..

Nem tudtam eldönteni, hogy zavarba hoztam ezzel a névvel és a büntetéssel, vagy csak szimplán tényleg mennie kellett. Bár, ez majd úgy is kiderül pénteken.

Felnyitottam laptopom tetejét és miután beindítottam azonnal a koncertemre kerestem rá. Hát, nem túl drágák a jegyek, de nem is annyira olcsók. Kezdetnek nem rossz.

Rákattintottam a vásárlás opcióra és miután sikeresen megvettem egy VIP jegyet, a visszaigazoló emailt tovább küldtem a Sütike által megadottra annyi kiegészítéssel, hogy ha kinyomtatta akkor írja rá a jegyre a nevemet.

Lecsuktam a laptopot és kisiettem a nappaliba ahol meglepetésemre Taemin ücsörgött. Értem én, hogy mindenben segít, de hogy már ide is van kulcsa.

- Te mit keresel itt? - kérdeztem tőle miközben azon voltam hogy kávét készítsek.

- Neked is szia. Csak úgy jöttem, mert holnap utazunk Daeguba. Remélem össze vagy pakolva.

- Ohh hogy az a.. össze leszek. Te figyelj, jól tudom, hogy van egy biztonsági őr haverod aki ott lesz a koncertemen?

- Igen, miért? - kérdezte felvont szemöldökkel nagyot kortyolva a kávéjából.

- Meg tudod azt csinálni, hogy ő álljon a backstages bajáratnál? - reményteli szemekkel néztem rá miközben vártam hogy lefőjjön a kávé.

- Hát.. nem ígérek semmit. De pontosan miért is?

- Van egy srác, aki az ismerősöm. VIP jegye van, és meghívtam magamhoz a koncert előtt egy órával a backstagebe. A jegyére rá lesz írva, hogy Suga. Őt kéne beengedni.

- Jó, talán ezt még az ügynökség is engedni fogja. Megpróbálom.

- Köszönöm - elmosolyodtam majd a kész kávét egy pohárba öntöttem és leültem Taemin mellé.

Csendben ültünk egy jódarabig, egészen addig amíg nem közölte, neki mennie kell az utazás részleteit lebeszélni.

Miután elment nekiálltam összepakolni a cuccaimat.

Pénteken lesz a koncert, ma még csak kedd van. Legalább egy hétig leszünk Daeguban a találkozók miatt. Semmi kedvem azokhoz a találkákhoz, de mindegy, ez van.

Előkotortam a szekrényem mélyéről rég nem használt sporttáskámat és elkezdtem beledobálni pár vállalható pólót, pulcsit, farmert és alsóneműt, természetesen főleg fekete, szürke és terep színekben.

Összeszedtem a létező összes sapkámat amik illettek a ruhákhoz, fülbevalóimat is előkotortam és a megfelelő dobozba téve őket a táska egy eldugottabb részébe tettem.

Egy nagy sóhajjal vetődtem le ágyamra mikor nyugtáztam, hogy végre mindent összekészítettem, de pihenni sem nagyon volt időm, ugyanis várt a fodrászom.

Felkaptam cipőmet és elsiettem a megszokott kis fodrászatba ahol Momo már várt és mindent előkészített.

- Szia YoonGi - köszöntött mosolyogva amit viszonozva levágódtam elé a székbe.

- Figyelj, meggondoltam magam. Nem szürkét szeretnék, hanem maradnék a szőkénél. Jobban illik Agust D-hez - vigyorogtam rá a tükörből mire elnevette magát.

- Rendben, akkor várj egy kicsit, máris hozom - ezzel elszaladt a raktárba én pedig előkaptam telefonomat. Lőttem egy selfiet a tükörben majd feltöltöttem twitterre egy #fodrásznál; Holnap Daeguban👆 szöveggel.

- Bocsi, a doboz legmélyén volt - sietett felém Momo de csak megráztam a fejem.

- Nem baj.

Egy óra múlva széles mosollyal arcomon léptem ki az üzlet ajtaján frissen festett szőke hajammal.

---------------

- YoonGi az istenért ha nem takarodsz le azonnal lekéssük a vonatot.

- Megyek már bazdmeg csak ne üvölts!

Egy szó. Taemin. Reggel ha nem hív fel talán fel sem kelek délig ami valljuk be eléggé gáz lett volna, ugyanis délre már Daeguban kell lennem.

Lecipeltem az összes cuccom - ami állt egy sporttáskából, egy válltáskából és egy hátizsákból - majd felkapva a konyhapulton díszelgő kávémat lehúztam azt és már vettem is a cipőmet.

Bepakoltunk a kocsiba majd az állomásra mentünk. Kiszállva az autóból kénytelen voltam kapucnit húzni és felvenni a szájmaszkomat.

Felvettem magamra a táskákat kezembe pedig a hatalmas sporttáskát vettem és Taeminnel az oldalamon indultam a vonathoz amire felszállva kerestünk egy üres helyet és levágódtunk rá, a cuccokat természetesen magunk fölé pakoltuk le.

- Taemin, sikerült megbeszélni a haveroddal a dolgot? - kérdeztem rá a biztonság kedvéért.

- Még nem beszéltem vele, ugyanis ő daegui, időm pedig nem volt hogy felhívjam. Az állomáson viszont ő fog várni, ott te is megkérheted - egy pillanatra sem nézett fel telefonjából.

- Jó.

Én is előkaptam mobilomat és fülhallgatómat majd egy nyugtató, de utazáshoz megfelelő zenét kiválasztottam és lehunytam szemeimet.

Ahoy guys,
Közeledünk a végéhez; :3
Kitartást a sulihoz . 😷 ✌🙃

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now