- Pt. 5 -

848 91 17
                                    

Hátamat nekitámasztottam a falnak, és lassan lecsúsztam a földre. Mégis mi volt ez..? YoonGi.. nem tudom mire készülsz, de kezdesz megijeszteni.

Halk pittyegés szakította félbe gobdolkodásomat. Óvatosan kihúztam zsebemből a telefonomat, és megnéztem, ki keres.

Nőcsábász új becenevet állított be számodra: Swag Királynője👸

Mi a..? Ha így állunk, hát legyen.

Swag Királynője új becenevet állított be Nőcsábász számára: Ex-Nőcsábász👬

Tudja kivel szórakozzon. Egyszer még kinyírom.

Ex-Nőcsábász👬: Na de Kookie, ezt most miért? 😥

Swag Királynője👸: Velem ne szórakozz Taehyung, azért. 😒

Ex-Nőcsábász👬: , felfogtam... történt valami?

Swag Királynője👸: Ja.. sok minden. YoonGi elvégezte a "Hogyan törjünk be JungKookhoz,, sulit...

Ex-Nőcsábász👬: Wtf? Ott van nálad?

Swag Királynője👸: Dehogy, az kéne még azok után amiket mondott.. de most komolyan.. adtam neki anno kulcsot, vagy mi a rák?

Ex-Nőcsábász👬: Asszem jah.. mondtál régen valami kulcsot, hogy még mindig nála van.

Swag Királynője👸: What the f.. flower...  vissza kell szereznem tőle. Majd elmondok mindent.

Ex-Nőcsábász👬: Az lenne.. Mondjuk ma este?

Swag Királynője👸: Nem. Majd holnap. Reggel nálam, na szevasz.

Ex-Nőcsábász👬: Ok, hello.

Miközben azon agyaltam, hogyan szerezzem vissza YoonGitól a kulcsomat, rájöttem, hogy még mindig a sötét szobámban ülök.

Felkeltem a földről és az ablakomhoz sétáltam, majd felhúztam a redőnyt és elhúztam a függönyt.

Kint még világos volt, ezért gondoltam elmegyek a parkba. Ki kell szellőztetnem a fejem amúgy is.

Összeszedtem magam és elindultam. Elég közel lakok a parkhoz, ezért tíz perc séta után meg is érkeztem. Leheveredtem a tó mellé, és csak néztem a vizet. Csönd volt, annak ellenére, hogy délután már elég sok kisgyerek szokott itt játszani, de ahogy látom, most szinte senki sincs itt.

Ez csak egy Játék..? /Completed/Where stories live. Discover now