- Írói Utószó -

426 34 28
                                    

Ahoy guys,

Nos, ide is elérkeztünk.
Igazából, most eléggé őszinte leszek veletek ebben a rövid kis részben.

Először is, amit tudnotok kell: Ez az első könyvem itt wattpadon. Teljes mértékben úgy voltam vele, hogy ezt hamarabb fogom befejezni mint a NamJint, de nem. Valamiért eljött egy olyan pillanat ebben a könyvben számomra, amikor úgy éreztem, nem tudom folytatni, és nem is illik hozzám.
DE folytattam. Mert elég volt pár bíztató szó ahhoz, hogy folytassam.

~ Köszönöm a lelkes kommentelőknek a bíztatást, sokat segített!! 💗❤ ~ 

Mégis, hiába folytattam és írtam, - kövezzetek meg, de - nagyon vártam ezt a napot, amikor lezárhatom végre ezt a történetet.

Félre ne értsétek!!! Örültem minden kedves szónak, csillagnak, bíztatásnak. Annak, ahogy nap mint nap láttam, hogy új emberek teszik a listájukba, mert el szeretnék olvasni.

Bevallom, olyankor mindig mondtam magamban: "Shesus, fiam/lányom, ne tedd ezt magaddal, ne akard elolvasni!"

Első könyvem, meg is látszik :DDD
Kissé - nagyon - összeszedetlen, mégis úgy éreztem, ha már egyszer elkezdtem, nem fogom abbahagyni és leszedni, mert tudom hogy vannak, akik szívesen olvasták. :)))
Egyszer, ha rá visz a lélek, talán szépen átírom kicsit, átfogalmazom. De ezt nem ígérem meg :D

Kicsit szarul érzem magam, hogy ennek a könyvnek a befejezésén és itt az Utószó írása közben nem ejtek egy könnycseppet sem, holott a NamJint vagy fél óráig sirattam, és az utolsó kommenteken is sírtam. :"))

Na de a lényeg!!

Nagyon nagyon szépen köszönöm azoknak, akik az elejétől fogva olvasták, azoknak is, akik időközben csatlakoztak be, SŐT!

MINDENKINEK! ❤

Örülök hogy olvastátok, és köszönöm:)

Így a végén pedig a 8000-et meghaladó össz olvasottságot is szeretném megköszönni, az 1300 szavazattal együtt! 🤗❤

Aki pedig lemaradt volna a dolgokról, jelenleg kettő - na jó, OneShotos könyvvel együtt három - futó történetem van, ahol várok mindenkit szeretettel! ^^
▪ 1: Scientology - YoonMin ▪
▪ 2: I want it real love - TaeGi ▪
▪ 3: Just ONE Day - OneShots ▪

Ezt a könyvet pedig lezártnak tekintem! ✋💗

~2oI8. o2. o3.

Ez csak egy Játék..? /Completed/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant