4. A aflat...

124 8 8
                                    

Dimineață, l-am găsit pe Alex cotrobăindu-mi prin ghiozdan. Stai. Ce?!?! Credeam că l-am ascuns! Uff... Mi-a găsit masca.
-De unde ai asta? mă întreabă el.
-Nu contează asta. De ce întrebi?
-Fiindcă e aceeași mască pe care o purta unul din hoții de ieri.
-C-ce hoți? întreb eu.
Ups! Alex o fi un pămpălău, dar de mințit nu prea pot să îl mint.
-Unul din ei purta masca asta. DECI DE UNDE O AI? se răstește el.
N-am de ales. O să îi spun adevărul. Îi iau masca din mână și mi-o pun pe față.
-AAAAAAAAA! țipă Alex, ca o fetiță.
-Maya, nu mai țipa! strigă mama la mine din bucătărie.
-Dar Alex a țipat! strig și eu.
-Lasă că Alex nu țipă așa știu eu că tu ai fost!
-L-ai auzit vreodată țipând? zic eu.
-Cere-ți scuze și gata. îmi șoptește Alex.
-Bine, scuze mama nu o să mai țip! spun eu și gata.
Închid ușa de la cameră, fiindcă e izolată fonic și Alex va putea urla cât voia.
-Deci, tu ești o...criminală? spune Alex.
-Cam da..... Dar să nu țipi!
În momentul ăla, Alex era gata să țipe, dar i-am pus mâna la gură.
-Sst! îi zic eu.
-Ok... Cum de? De ce? De când? Stai! Cine era....celălalt hoț?
-1. De mică îmi plăceau scenele sângeroase. 2. Am vrut să văd cum e. 3. De la 12 ani.
-Bun. Acum CINE era celălalt hoț?
-Promiți că n-o să țipi?
-Îți jur.
-Era.....Denis.
-AAAAAAAA!!!!!! urlă el.
-TACI! spun eu.
-În tot timpul ăsta credeam că salvezi căței de pe stradă când ieși cu Denis. O să îi pun și lui multe întrebări.
-Bine. Dar te rog să nu spui nimănui.
-Promit.
Nu eram așa sigură. Dacă va veni beat într-o seară și eu nu voi fi acasă? Dacă părinții îl vor lua la întrebări, iar el le va spune ce fac? Cât mă gândesc la chestiile asta, îmi trece o mână prin fața ochilor. Era Alex.
-Maya. Aloo. Ești bine?
-D-da, sunt bine.
-Ok.
Bine, secretul ăsta e în mâinile lui Alex. Nu putea fi în mâinile lui Hector, bătrânul cel paranoic și mut? Aparent nu.
În fine, mai târziu a venit Denis pe la noi, și bineînțeles că Alex l-a luat la întrebări.
-De ce? zice Alex.
-Îmi plăcea meseria și încă îmi place. spune Denis.
Se vedea că este plictisit. Săracul.
După ce Denis a scăpat de interogatoriu, am coborât ca să ne uităm oleacă la TV. Ai mei se uitau la un documentar despre păsări. Dar vai, ce interesanți părinți am! În fine, ei deja au adormit în fața televizorului, așa că eu și Alex am furat telecomanda și ne-am uitat la un film horror. Mai pe la 3 ne-am culcat.

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum