25. Ridică-te de acolo!

48 5 0
                                    

Stau în spital de o săptămână. Nimeni nu a mai venit, m-au lăsat singură aici. Ba nu, a venit o dată Mark să vadă ce mai fac. Și atât.

Mereu stau într-un colț al salonului lui Alex, așteptând să se trezească. Tot ce m-ar face fericită acum, e să-l aud pe Alex cum îmi zice ceva. Chiar și cum mă înjură. Măcar ceva. Dar nimic. Absolut nimic.

Voiam să plec măcar la cantina spitalului, să mănânc ceva, dar.... Trebuia să stau aici. Din vina mea s-a întâmplat asta. Măcar atât să fac.

Îmi sună telefonul. Era Denis.

*convorbire telefonică*
-Da?
-Ce mai faci? Alex s-a trezit? Pot veni în vizită?
-Bine, nu și da, ok.
-Bine, vin acum. Pa!
-Pa.
*convorbire încheiată*

După vreo 15 minute, Denis e la spital. Aparent mi-a adus niște haine și ceva de mâncare. Am mâncat mai rău ca o nehalită :)).

Denis se uita la mine cum mâncam. Nu știu cum și de ce, dar m-a luat în brațe.

-Asta pentru ce? întreb eu.
-Pentru că reziști. Pentru că ești puternică. Pentru că te iubesc.

Îmi dă drumul și se uită în ochii mei. Iar eu într-ai lui. Se apropie de fața mea. Voia să mă sărute. Și eu voiam asta, chiar mult, dar.... Nu puteam... Mă feresc.

-N-nu e bine.... Ești cu Jenny....
-Dă-o încolo.
-Nu! Denis, ai o iubită, asumă-ți asta! ridic eu tonul.
-Ai dreptate, scuze...

Mai stăm puțin, apoi el zice:

-Auzi...
-Hm?
-Tuturor le e dor de tine... Te rog, vino acasă, măcar puțin!
-N-nu pot să-l las pe Alex aici...
-Măcar să-i vezi, apoi te aduc înapoi. Te rog!
-B-bine...

Acasă, aflu că Denis a dat o petrecere că m-am întors, și a invitat mai mulți prieteni de-ai lui, din oraș.

Am petrecut toată noaptea, am băut, am fumat. Nu am mai făcut de mult timp chestiile astea...

Ne culcăm pe la 3 dimineața. Apoi mă trezesc la 5. Încep să țip ca o apucată la Denis să mă ducă la spital. Ajungem acolo în 5 minute.

Găsim asistenta. Se uită îngrozită la noi. Ce-i?

-A fost vreo problemă cât timp am fost plecată?
-O asistentă începătoare a pus vitaminele greșite la perfuzie.... Nu știm dacă se va mai trezi sau nu...
-UNDE E ASISTENTA AIA DE RAHAT? O OMOR! țip ca o schizofrenică.
-Maya, calmează-te... zice Denis.

Intru în sala lui Alex. Mă așez în colțișorul meu. Și încep să plâng. Așteptând să se trezească. Degeaba.

Alex POV

Mă trezesc pe un pat de spital. Încerc să-mi aduc aminte ce s-a întâmplat de am ajuns aici. A, da..... Am încercat să mă sinucid, după ce am aflat că Maya a plecat. Și că nu s-a mai întors. Logic că dacă mă întreabă cineva, o să zic că a fost un accident.

Mă uit în jur. Nu văd decât aparate, la care cred că sunt pus. Stai, nu numai asta.... E și Maya aici. Stă ghemuită într-un colț. Plânge. Îi spun:

-Ridică-te de acolo!

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum