8. Tatuaaaj :)))

89 12 0
                                    

M-am trezit dimineața (pe la 13 :p) si l-am trezit si pe Alex. Apoi mă sună Denis.

*convorbire telefonică*
-Da? zic eu.
-Salut! Vino cu Alex la depozit, eu și Carly avem o surpriză pentru voi.
-Ok, venim imediat!
-Pa!
*convorbire încheiată*

-Hai la depozit. spun eu.
-Mi-e sooomn!
-Și mie, dar eu nu fac fițe de fetiță de 5 ani.
-Bine, vin. zice el.

Apoi coborâm la parter.
-Unde vă duceți? o aud pe mama.
-Până la Mall.
-Ok, aveți grijă de voi!
-Da, mama!

La depozit ne aștepta Denis cu cel mai dubios zâmbet pe care l-am văzut vreodată.

-Salut copii!
-Hey!
-Haideți înăuntru!
-Ok.

Acolo era Carly cu un nene. Avea o trusă ciudată.

-Bună Maya, bună Alex!
-Salut, Carly!
-Vreau să ve spun că s-a mai stabilit o gașcă de criminaliști în zonă. Ca să nu ne încurce cu unii de-ai lor, vă trebuie niște tatuaje, cu simbolul găștii. E ok?
-Da, de mult voiam un tatuaj. spun eu.
-Super! zice și Alex.

Au fost cam dureros de făcut, dar totuși suportabil. Acum aveam un minunat tatuaj pe antebraț. Yaaay :))

-Ok, acum nu trebuie să le lăsați câteva ore să se usuce. zice nenea ăla. (mda, nenea :P)
-Bine! zic eu.

Apoi plec acasă. Doar eu, fiindcă Alex pleacă la bar. Sper doar să nu arate tatuajul unor oameni.

De fapt, hai că merg și eu, n-am încredere în Alex, mai ales când e beat.

Acolo, Alex stătea cu o curvă.Șiii n-avea tricou. Vaiiii ce-l bat! O să-i arate tatuajul! Atunci....ei bine atunci s-a întâmplat inevitabilul.

-Iubire, ce faci cu fata asta?! spun eu alarmată.

Mă pricep la teatru :))

-E-eu....nu te cunosc! se bâlbâie el.
-Ea e iubita ta? întreabă curva.
-Da, sunt! Vreo problemă, dragă? zic eu.
-Da! Vreau să fie iubitul meu! spune aia.
-E bine să vrei! zic eu și-l trag pe Alex de acolo.

Apoi mă duc cu el într-un loc mai ferit. Mirosea tot a alcool și tutun. Câh!

-Ce-i cu tine? mă crizez eu.
-Păi ce-i cu mine? Ce-i cu tine! De ce m-ai luat de acolo?!
-ÎI ARĂTAI TATUAJUL, DE AIA! țip eu. Unde ți-e tricoul?
-La tipa aia cu care vorbeam, dar CINEVA, adică TU, a venit și mi-a stricat momentul!
-Ok, taci! Deci e la curva siliconată? întreb eu.
-Da.
-Off bine!

Doamneeee câte fac eu pentru Alex!Merg la tipa aia și îi zic:

-Bună, dragă! spun eu, pe cel mai mieros ton posibil.
-Ce vrei? spune tipa.
-Dă-mi tricoul ăla, nu vreau ca iubitul meu să răcească.
-Și dacă nu ți-l dau? Ce-ai să faci?
-Păi...cred că asta.

Zic și îi dau un pumn de îi curge sânge din nas.

-Acum mi-l dai? întreb eu.
-Nu! zice și-mi dă o palmă.

Apoi....o iau de păr, iar ea încearcă să mă lovească. Apoi....îmi aduc aminte că am făcut karate până la 14 ani, așa că îi rup mâna și îi iau tricoul.

-Mersi! zice Alex. Hei, vii și tu la un pahar?
-Umm nu mersi.
-Dar ce, conduci?
-Nu, dar nu vreau.
-Haideeeee! Te rooog!
-Of...ok!

Și am băut o bere....două.....trei...până nu mai puteam sta în picioare.

Nu știu cum, ajung într-un dormitor, cu un tip. Începe să mă sărute pe gât. Apoi încearcă să-mi dea tricoul jos.

-Lasă-mă! zic eu.
-Nu te las, pisi, ești prea bună. rânjește el.

Îmi pune măinile sus, ca să nu mă mai mișc. Apoi mă dezbracă, până ajung în sutien și chiloți. Se dezbracă și el, apoi îmi vine o idee.

Îi dau una în zona vampir, mă îmbrac cât pot de repede, iau și hainele lui și fug. Dau de Alex.

-Vreau să plecăm. spun eu.
-De ce? întreabă el.
-Era să fiu violată. Cred că l-am enervat pe tip, i-am furat hainele.

Începe să râdă.

-Ok, hai. zice el.

Am plecat de acolo imediat. Am lăsat hainele alea barmanului, i-am zis să le păstreze. :))))

Acasă ne aștepta mama.

-Unde ați fost? La ora asta se vine? De ce mirosiți a alcool? Ați fost la bar?
-Explicăm mâine, mama! spune Alex, plictisit.

Am mers în cameră și m-am culcat. Am dormit ca un bebe, cred că din cauza alcoolului. Jur că nu mai beau așa mult niciodată.

Heiiii 740 de cuvinteee :)))
Sper ca e ok asa, incerc sa postez zilnic de acum, si daca nu pot, macar la 2 zile.
Nu uitati si de steluta aia, ca e gratis :))
V.am pupat, byee :*

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum