21. Sărbătooori! :))

47 5 6
                                    

Îmi aduc aminte că e iarnă. Și că vine Crăciunul. Peste o săptămână. Și noi nu ne-am pregătit cu nimic.

-Alex! țip eu.

Cade din pat. Mda, am puterea asta :)).

-CE DRACU VREI? NU VEZI CĂ DORMEAM??? urlă de îl aude și mama din mormânt.
-Într-o săptămână e Crăciunul. Trebuie să mergem la cumpărături.
-Carly e o fată. Du-te cu ea. zice și se culcă înapoi.

Mda, minunat frate ;-;.

O întreb pe Carly dacă vrea să vină cu mine, dar are planuri cu Ryan. Denis cred că doarme, deci îl las în pace. Micul meu munte doarme :)).

Din moment ce nimeni, dar absolut NIMENI nu voia să meargă cu mine, am mers singură la cumpărături. Doar eu. De sărbători ;-;.

Ies din magazin cu vreo 6 cutii cu globuri și decorațiuni de brad, și cadouri pentru fiecare: lui Alex i-am luat un laptop, ca să aibă ce face toată ziua, lui Carly i-am luat o geantă care o voia de mult, lui Ryan un hanorac, și lui Denis un telefon.

Merg pe stradă, până sunt oprită de vreo 7 tipi. FIX când voiam și eu să-mi văd de viață.

-Ce faci păpușă? Vrei să te ajutăm cu alea? zice unul din idioți.

Mă prefac că nu-l aud, dar se pune în fața mea.

-Te dai? îl întreb.
-Doar dacă îmi dai un pupic!

Se apropie de mine, dar mă feresc și pupă zidul din spatele meu. Idiot :)).

-Ești rea, pisi? zice și-mi pune piedică.

Cad și cutiile îmi zboară din mâini, și ăia 6 tipi le prind pe toate și fug cu ele.

-HEI! STOP! țip eu în zadar.

Alerg după ei și îi urmăresc. Nu-mi pasă de lucruri, dacă le iau înapoi sau nu, dar infectul ăla mi-a pus piedică. Nu mă opresc până nu pupă puțin asfaltul.

Se opresc după niște blocuri. Lasă acolo cutiile, apoi mai vin doi tipi. Țineau o fată. Era mică și firavă... Ca mine. Frate, ce-o să-i facă?!?

Îl văd pe idiotul care mi-a pus piedică cum o sărută și o pipăie... Bleah! Dacă ar fi fost mai puțini tipi, m-aș fi dus să-i sucesc gâtul tâmpitului.

Îl sun cu viteza luminii pe Denis. Îi zic să îi ia și pe Carly și Alex. Avem să ne batem cu vreo nouă tipi.

În 10 minute au ajuns. Intrăm la ei.

-Hopaaa ce-i aici? zice Denis.
-Nu știu, dar sigur nu e club, deci încheie-ți pantalonii! îi spun idiotului.
-Și dacă nu, ce o să faci?

Se apropie de mine. Îi trag una în zona vampir și fug să eliberez fata aia.

-Ești ok? întreb în timp ce o dezleg.
-D-da... zice.

O duc la loc sigur, unde îi zic să rămână.

Terminăm cu ceilalți 8 tipi, apoi iau cutiile și plecăm cu toții acasă. O luăm și pe fata aia.

-Mersi că m-ați salvat! spune ea.
-N-ai pentru ce! Cum te cheamă? zic eu.
-Jenny. Pe tine?
-Maya, încântată.

Era super de treabă.

-Hei, vrei să vii la noi acasă? o întreb.
-Bine!

Am făcut cunoștință mai bine. Acum suntem practic BFF.

Apoi ea a plecat la ea acasă, iar noi ne-am culcat.

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum