Operația a decurs chiar foarte bine, nici n-am avut nevoie de anestezic. Ceea ce e bine, fiindcă aparent eram alergică la el și puteam să mor ;-;.
În fine, măcar acum îmi puteam simți brațul. În ghips, logic, dar măcar îl puteam simți :)).
După ce mă externează, plec să vorbesc cu Mark, aveam o discuție de terminat.
Ajung la el acasă, unde îmi deschide Zack. Ups, am uitat că el stă la Mark :)). Se uită la mine confuz, apoi fericit. Mă ia în brațe.
-Unde ai fost? Ne-am făcut cu toții multe griji. Ce-ai pățit? mă întreabă, uitându-se la mână.
-Păi.... Am fost răpită. Și supusă la niște torură. Din cauza lui Alex. Am multe, dar multe lucruri de discutat cu el.
-Ok...
-Mark e acasă? întreb.
-Da, dar doarme.
-Meh, îl trezesc, că nu se supără.Începem să râdem. După ce ne oprim, merg să-l trezesc pe Mark. Frateee, omul ăsta doarme, nu glumă. Am pornit până și o drujbă la urechea lui, nimic ;-;. Nu întrebați de unde aveam o drujbă :)). La un moment dat, cade un pix pe jos, iar Mark sare ca ars din pat. Serios ;-;? Îmi venea să-l srâng de gât, dar m-am abținut.
-Hei, deci ai vrut să-mi zici ceva înainte de operație, nu?
-Ce? Nu, cred că halucinezi de la anestezic.
-Aaa, anestezicul ăla care nu mi l-au făcut?Ridic o sprânceană. El începe să se agite.
-Hai, frate, ce e atât de greu? Știi ceva? Nu-mj spune, zi-mi când ești pregă...
-L-am ajutat pe Alex cu drogurile. mă întrerupe.
-Ce-ai zis, mă?Aveam ochii cât cepele. Cum dracu' să se apuce ăștia doi de droguri. Stai...
-Doar voi doi? întreb eu.
-Nuu, vreo 5 cartiere plus ăsta. zice ironic.
-Mă vezi că glumesc?Se uită ciudat la mine. Eu mă uit urât la el. Ce-i? Așa sunt eu când mă enervez.
-Maark! Ne cheamă Denis acasă! zice Zack, din bucătărie.
-Stai puțin! țip și eu la el.Închid ușa și îl fixez pe Mark cu privirea. El era transpirat din cap până în picioare.
-Asta e tot? întreb cu cea mai înfricoșătoare voce posibilă.
-D-da.Mai avea puțin și făcea pe el :)). Știam că mă minte. Se vedea pe fața lui.
-Minți.
-Ba nu, eu nu...
-Minți! îl întrerup eu, ridicând tonul.
-Offf bine! Mai e ceva, dar asta chiar că nu-ți pot spune. Pentru binele tău.Eu strâmb din nas.
-O să vezi acasă. îmi zice.
Ușa de la cameră se deschide. Pe ea intră Zack.
-Mergem azi? Sau mai aveți de futut?
-Ha-ha! Mor de râs! zic sarcastică și-mi dau ochii peste cap.Ok, deci să recapitulăm: Alex și Mark au făcut trafic de droguri și împrumuturi de bani ilegal, au avut probleme cu psihopatul de David, care m-a răpit pe mine, că nu se putea altcineva, apoi frate-su m-a salvat, dar am ajuns cu mâna în ghips.
Deci dacă îl mai văd pe Alex, a încurcat-o.
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.