Eu și Zack am decis trecem mai întâi pe acasă să-l luăm și pe Alex, ca să aflăm cu toții rezultatele. Alex, țăranul fără egal a zis:
-Eu nu am făcut niciun test, deci nu trebuie să văd niciun rezultat tâmp.
-Ok, dar fă asta pentru mine! îi zic.Se uită în ochii mei și îmi pune mâinile pe umeri.
-Nu. spune zâmbind.
Țăranul drq. Lasă că doarme cu mine la noapte.
În fine, gonim spre spital, mai rău ca la Formula1. Intrăm amândoi ca niște furtuni înăuntru, apoi căutăm asistenta. O căutăm vreo juma' de oră, până o găsim.
Ne înmânează un dosar în care se află o foaie. Acolo scrie dacă Zack e rudă cu noi sau nu. Deschid dosarul. Frate, îmi tremura mâna ca altceva. Scria cu litere mari POZITIV.
Îi arăt foaia și lui. Se bucură și mă ia în brațe. Mergem la un restaurant să sărbătorim. Nu era prea scump, deci ne permiteam :)).
-Scuze pentru comportamentul lui Alex.... Nu știu ce are de e așa... zic eu, mâncând un bol cu supă.
-Nu-i nimic, poate că nu știe de ce am venit aici acum și...
-În fine, dacă nu te lasă să dormi la noi, voi aranja eu să dormi la un prieten.Sper ca Mark să fie de acord cu asta..
-Nu-i nevoie să stau la cineva, locuiesc deja în chirie, am un apartament mic, dar îmi ajunge. Nu-ți mai bate capul cu mine. zice el.
-Ok..Mai stăm câteva ore prin oraș, apoi mergem acasă. Sau, mă rog, la ,,mine" acasă. Nu era și casa lui Zack. Dăm buzna în casă. Carly începe să țipe. Ups, crede că suntem niște spărgători :)).
-Alex! Am aflat rezultatele! spun eu.
-Și ce-mi spui mie, n-ai părinți? A, stai, nu ai. zice Alex.Dau ochii peste cap. Uau, o glumă la care nici măcar el nu râde. Suuper ;-;.
Ne uităm la el. Apoi întreabă:
-Ce-i?
-Poate să stea la noi? îl întreb.
-Cât timp nu se dovedește un curvar jumătate ca Jenny, sigur, n-am nicio problemă.Am dat o petrecere de bun venit, doar noi. Ne-am făcut muci de beți în seara aia :)). Ce-i? Suntem majori, deci... :)).
Următoarea zi mi-a revenit ideea aia să mergem în camping. Au fost cu toții de acord, deci într-o oră aveam bagajele făcute și eram gata de plecare.
Eu, Carly și Ryan am rămas ultimii, dar eu am grăbit pasul, fiindcă nu era prea confortabil lângă un cuplu de la care dai în diabet la cât de siropos e.
Îi auzeam pe Zack și Alex vorbind. Sper că nu se certau. Ar fi chiar drăguț să se împace cum trebuie.
Ne afundăm în pădure. Copacii sunt din ce în ce mai deși, până ajungem la un lac, într-o poieniță. Toți 7 ne-am pus pe făcut câte 10000 de poze :)). Pa, memorie rămasă :)).
-Așa, deci campăm aici? întreabă Denis, după ce terminăm cu pozele.
Am fost toți de acord. Și așa am stat acolo cât au vrut inimile noastre.
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.