Azi, m-am trezit cu cea mai nebunească idee. Alex dormea, dar l-am trezit și i-am zis ideea mea.
-ALEX! țip eu.
Atunci, Alex a căzut din pat.
-CE TE-A APUCAT SĂ ȚIPI AȘA?!?! urlă și el.
-Mi-a venit cea mai tare idee din lume!!!
-Spune-mi. zice Alex plictisit.
-Din moment ce acum știi ce fac eu, adică, știi tu, criminalismul...
-Da, da, zii odată! Vreau să dorm!
-Bine. M-am gândit să te bag în gașcă!! Taaa-daaa!
-Pe bune? Eu nu pot omorî nici măcar o muscă și tu vrei să omor OAMENI?
-Ok, bine, nu ești bun de asta, dar aș putea vorbi cu Carly și...
-Cine-i Carly? mă întrerupe el.
-Șefa noastră. În fine, pot vorbi cu ea ca să te bage în gașcă, dar doar ca ajutor. De exemplu: vii cu noi să vezi cum se face, ne ajuți cu echipamentul, etc.
-Păi........Um........Bine?
-Yayayyaayyayayyyyyyy!!!!!! chițăi eu de îmi surzesc fratele.
-Acum lasă-mă să dorm!
-Ok paa!
Am coborât la micul dejun. Hopa! S-a dat la știri jaful. Ups! Mă străduiam să nu par vinovată în fața părinților, cu toate că simțeam că transpir ca un cățel blănos în iulie. Am mâncat micul dejun cât de repede am putut apoi am urcat în cameră. Alex stătea pe telefon, iar eu l-am sunat pe Denis.
-Alo? spune el.
-Salut, sunt Maya.
-Bună. Ce s-a întâmplat?
-M-am gândit la ceva.
-Chiar dacă nu ne vedem față în față, știu că ai ochii ăia de psihopat.
-Ei, nici chiar... De nebun da, dar nu de psihopat...
-În fine, spune la ce te-ai gândit.
-Păi.... Mă gândeam să-l băgăm și pe Alex în gașcă. Dar doar ca ajutor.
-Sigur, pot vorbi eu cu Carly.
-Ok. Mersi! Paa!
-Pa Maya!
După ce am închis, am văzut că Alex se holba la mine.
-Tu nu glumeai? zice el cu ochii mari.
-Ăăă....nu?
-Vaiiii de mine! O să fiu un criminal! AAAAA!
-Bine, gata!
-Ok. spune el.
-Deci? Ce părere ai?
-E super! Măcar o să mai patrec timp cu tine. Mersi! spune el.
Și l-am îmbrățișat.
-Cu plăcere! zic și eu, șoptit.
Apoi, pe la prânz ne-am văzut cu Denis ca să îi explice lui Alex cum stă treaba prin gașcă pentru că eu cică ,,nu am deloc experiență". O, pe bune!
În fine, la cină nu s-a mai întâmplat nimic special, în afara faptului că s-a dat (din nou) la știri jaful ăla. Să fim serioși, de câte ori o să se dea de acum încolo?
După cină a trebuit să-i explic lui Alex că va primi și el o mască, ca să își ascundă identitatea. Mi-a luat câteva ore bune, așa că ne-am culcat pe la 2. Am zis că mi-a luat mult.
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.