20. Lupi ;-;

51 6 2
                                    

Mă plimbam în pădure. Liniște..... Era tot ce auzeam... Pe lângă foșniturile din tufiș.

-Alex? Denis? Nu-i amuzant să știți! spun eu.

Din tufiș ies vreo 5 lupi. Pe bune? Asta îmi mai trebuia...

Încep să fugă după mine. Eu, deșteaptă cum sunt, am fugit în direcția OPUSĂ casei, deci m-am cam rătăcit ;-;.

Unul din ei se apropia de mine. Deodată o piatră îl lovește în cap. Cine a aruncat-o? A, păi Alex... Stai, Alex?!

Lupii încep să fugă după EL, deci pe mine m-au lăsat în pace. Reușesc să dau foc unui băț, apoi plec să-l găsesc pe Alex.

N-a fost greu, din moment ce țipa mai rău ca mine la 5 ani. L-am găsit urcat într-un copac înalt, cu lupii la bază, care încercau să îl prindă. Se descurcă, ce pot să zic :)).

Fugăresc eu lupii cu bățul meu magic și fermecat în flăcări, și îl ajut pe Alex să se dea jos din copac.

-Mersi! îi zic.
-De ce?
-Că ai distras atenția lupilor.
-A, aia... Voiam să arunc piatra în altă parte, ca să se ducă încolo, dar n-am țintă.

Râd. Deștept frate mai am. Nu știu dacă e biologic posibil să fim gemeni, dar el să fie bătut în creier și eu să fiu deșteaptă cât doi.

În fine, revenind, plecăm acasă, adică încercăm, fiindcă niciunul nu știa pe unde să o luăm. Dacă mă gândesc mai bine, suntem la fel de bătuți în cap :)).

După multe căutări, am ajuns ÎN SFÂRȘIT acasă, unde Denis făcea duș, iar Carly.... Să zicem doar că se auzeau anumite.... Gemete de la ea din cameră. Cred că are iubit :)).

Mâncăm noi ca niște oameni normali, coboară și Denis. Apoi vine și Carly după ceva timp, cu un tip de mână.

Carly ne-a făcut cunoștință cu tipul. Am aflat că îl cheamă Ryan și că locuiește în apropiere. Ei doi se știu de când erau mici. Chiar mă bucur pentru ea.

Decidem toți cinci să ne uităm la un film. De dragoste :)).

Ryan adormit pe la mijlocul fimului, Carly stătea bine mersi în brațele lui Ryan, Alex a început să plângă de la intro :)), iar eu am stat la căldurică, în brațe la Denis.

Îmi place că ne comportăm ca un cuplu, cu toate că nu suntem. Hmm, mă întreb dacă o să ne cuplăm. Slabe șanse. El e înalt, drăguț, sportiv, și unele fete și-ar smulge unghiile ca să fie cu el. Și apoi eu.... Urâtă și pitică. Fix OPUSUL lui Denis.

Revenind, Alex pângea în hohote de la primele trei minute, Ryan sforăia de parcă n-a mai dormit de câteva săptămâni, Carly încerca să-l oprească pe Ryan din sforăit, eu mai aveam un pic și adormeam de plictiseală, iar Denis mă ținea strâns în brațe.

-Denis. șoptesc eu.
-Da, pitic?

Awwww mi-a zis pitic ^-^. Am roșit toată.

-Mi-e foame. Pot să ies?
-Mai întrebi?

Spune și mă lasă să plec la bucătărie. Mi-am luat ceva biscuiți și am plecat înapoi în locșorul ăla parcă special făcut pentru mine :)).

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum