15. Perspectiva lui Denis

68 5 0
                                    

Denis POV

Aud alarma cum încearcă să mă trezească. Mă ridic leneș din pat și o opresc, apoi mă bag din nou cu capul în pernă.

-DENIS! îl aud pe unchi-miu cum urlă din bucătărie.
-Acum vin! îi răspund.

Îmi iubesc unchiul, dar câteodată poate fi cam......prea......mămos. Intru în bucătărie pe jumătate adormit, dar mă trezesc cu un pahar cu apă în față. Mda, mersi ;-;.

-Și asta pentru ce-a fost?!?! țip eu.
-Ai întârziat 30 de secunde.

Am zis cumva mămos? Scuze, autocorectorul. Voiam să zic țicnit.

Mănânc, mă pregătesc să plec la școală, când îmi dă Maya mesaj:
,,Hei! Ne vedem la cantină, nu?"
,,Normal" îi tastez înapoi.

O iubesc pe Maya, o și plac puțin, adică serios, e drăguță, e deșteaptă, e frumoasă...și deja vreo jumătate de școală se cam uită după ea :)). Dar....are iubit... Ăsta e cel mai mare obstacol al meu. Totul era bine și frumos între noi, dar apare ăsta și strică tot.

În fine, îmi iau rămas bun de la minunatul meu unchi, apoi plec spre școală. În clasă, stau puțin de vorbă cu Jordan, tipul de ieri de la cantină.

-Și ești împreună cu ea? mă întreabă deodată.
-Nu, are iubit.
-Păcat. Aș fi călărit-o o noapte.
-Perversule! spun și râdem amândoi.

Umor de băieți :))))).

La cantină mă văd cu Maya și Alex. Ea nu părea în apele ei.

-Maya, ești ok....?
-Da, dar cred c-am fumat prea mult azi-dimineață...

Și apoi leșină. Mai toată cantina s-a adunat în jurul ei. Zici că era moartă, așa se uitau la ea.

Am luat-o în brațe și am dus-o la cabinet. Le aud pe niște curve bârfind:

-Ai văzut creatura aia care stă cu Denis? Pun pariu că sunt împreună. zice una.
-Da, cred că s-a și culcat cu ea de câteva ori.

Apoi le aud cum râd. Îmi venea să merg să le sparg fețele, dar o aveam pe Maya în brațe. Offff numai ea mă menține calm.

Asistenta a zis că o să fie bine. Nu prea am încredere, așa că stau cu Maya până se trezește. Nu mai durează mult și îi văd din nou ochișorii ăia de copil.

-Ce s-a întâmplat? întreabă ea.
-Nimic, ai leșinat doar. Te rog, nu mai fuma. Sau dacă nu, măcar nu mai fuma așa de mult. Câte pachete ai fumat azi?
-Vreo 2....
-Nu-i bine. Te rog încearcă să te lași!
-Și tu fumezi. spune.
-Da, dar nu fumez atât de mult încât leșin în timp ce vorbesc cu tine.

Apoi râdem amândoi. Ador râsul ei de copil mic. Chiar dacă are deja 18 ani, tot micuța mea rămâne. Îi sună telefonul. Era...iubitul ei.

-Mă sună Dylan. zice ea. Poți să-mi dai telefonul, te rog.
-Poftim.

Nu știu de ce nu l-am dat de perete.

Am lăsat-o să vorbească la telefon. Am ieșit din cabinet și m-am dus la ore. Logic că o să am numai interogatorii de la Jordan cu ,,de ce ai chiulit și nu m-ai luat și pe mine?". Mda, ăsta e Jordan :)).

Heiii!!!! Scuze că nu postez ziua, dar am școala de după amiază și e mai greu. Stau și scriu seara, deci ziceți mersi, eu ar trebui să dorm :).
Ok, v-am pupat, nu uitati de voturi!!!! Byeee! :*

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum