A trecut o lună. După două săptămâni, ne-am întors acasă. Ce am aflat noi acasă? Păi.... Că Alex are o iubită. Și sunt într-o relație de când ne-am mutat aici. Și se vor căsători. Și ea e însărcinată. Ce :)))))? Cumnățicăăă :)). O cheamă Melody, și e cu ceva luni mai mică decât noi.
Amândoi ne-au întrebat dacă ea poate sta la noi.
-Nu. zice Denis.
-Te rog Denis! E luna a șasea! După ce naște ne mutăm de aici, dar până atunci te rog! se plânge Alex.Pff. Idiot ;-;. Dacă el se mută, eu ling un stâlp. Am făcut asta, deci :))...
-Offf bine! Dar trebuie să vedem care cum doarme.
-Păi tu, eu, Maya și Melody într-o cameră, iar Zack, Ryan și Carly în cealaltă.
-Eu o să mă mut la Mark. zice Zack.Îi bun, un om în minus :)).
După ce am stabilit minunata problemă despre care cum stă și cu cine, am plecat în pădure. Cu toții. Mda, mergem undeva unde am campat 2 săptămâni :)).
Era totuși o parte a pădurii pe care n-am explorat-o. Partea interzisă :)). Se zicea că acolo locuia un pustnic. Criminal. Care vorbea cu spiritele din altă lume. Oameni normali ce suntem :)).
Drumul spre locul ăla a durat fucking 5 ore. 5 ORE.
-Sper să merite. zice Mark.
La un moment dat, vedem o căbănuță. Părea locuită, fiindcă ieșea fum pe horn.
Ca niște oameni cumsecade ce suntem, batem la ușă. Era deschisă. LOGIC că UNII (adică toți) m-au trimis pe mine înăuntru. Mda ;-;.
Intru în casă. Părea foarte veche pe interior, cu mobila prăfuită și unele tablouri sfâșiate.
-Ce se întâmplă aici? aud o voce groasă de sus.
Nu mă întorc cu fața la el, doar fac stânga-mrejur și fug mâncând pământul.
Ies din casă, trecând cu viteza luminii pe lângă ceilalți.
Ajung la noi acasă în 10 minute. De la 5 ore la 10 minute, m-am grăbit puțin, recunosc.
Îi aștept pe ceilalți încă vreo juma' de oră, până apar și ei.
-Mersi că ne-ai așteptat! zice Alex ironic.
-Ce naiba voiai să fac dacă omul ăla mai avea puțin și mă omora??
-Trebuia să te lăsăm acolo pe TINE, că dup-aia ne-a fugărit cu o arbaletă. Am avut noroc că l-am pierdut printre copaci.
-Trebuie să petrecem că am scăpat vii. spune Melody.Abia am cunoscut fata asta, dar îmi place de ea :))).
Cât timp au plecat ceilalți după băutură, eu, Carly și Melody am vorbit (bârfit :)) ) băieții, apoi eu și Carly i-am pus mii de întrebări lui Melody despre sarcină, despre relația ei cu Alex, despre unde o să se mute.... Nici nu mai știu câte întrebări i-am pus :)).
Am petrecut până dimineața, când ne-am băgat la culcare. Am dormit în același pat cu Denis. Nu vă gândiți la prostii :)). Am dormit la el în brațe. Fratee, zici că eram doi copii mici. Eram totuși drăguți. Cineva trebuia să ne pozeze :)).
Am dormit la el în brațe, ca un bebe mic. Ce sunt :)).
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.