M-am trezit. În toiul nopții. Mi-era foame, așa că am coborât la bucătărie. Logic că nimeni nu era treaz, deci am făcut niște clătite. Erau preferatele lui Dylan :(.
Stau eu melancolică, până se aud scările trosnind. Era Denis.
-N-ai somn? mă întreabă.
-Nu prea. Tu?
-Ba da, dar am auzit zgomote de aici. Am vrut să văd cine era.
-Ok. Vrei? îl întreb, împingând farfuria cu clătite spre el.
-Mersi.Mâncăm în liniște. Doar noi doi. Noaptea.
-Mie tot nu mi-a venit somnul. îi spun.
-Păi și mie mi-a sărit somnul. Vrei să ne uităm la un film? mă întreabă.
-Ok.Pune un film de groază. Nu prea mă speria, dar la unele scene tresăream, și mă ascundeam sub plapuma în care eram învelită. Îl simt pe Denis cum mă ia în brațe. Nu știu de ce, dar îmbrățisările lui mă calmează. Mă simt protejată la pieptul lui.
S-a terminat și filmul. Ne uităm la încă unul, două, trei.... Până dimineață, când ne găsește Alex dormind, Denis ținându-mă în brațe.
-Neața Romeo și Julieta! îl aud.
-Mai taci! zic eu somnoroasă.
-La câte filme v-ați uitat? întreabă, holbându-se la carcasele de DVD goale.
-Prea multe. zice și Denis, care abia se trezise.După ce luăm micul dejun și mai șovăim prin casă, plecăm toți patru la Mall, ca să ne luăm haine noi. Nu de alta, dar purtam aceleași haine de la 16 ani. Nu cred că-mi mai veneau prea mult. De la largi în ultimul hal, au ajuns la mulate de crapă pe mine. Cât naiba m-am îngrășat în doi ani??
În fine, eu și Carly am mers la toate magazinele posibile și imposibile. Am probat toot felul de tâmpenii, de la creioane de ochi la rujuri pudră. Mie nu-mi trebuiau machiaje, dar Carly practic se hrănește cu ele. Am stat câteva ore bune acolo. Cred că Alex și Denis erau plictisiți de moarte :)).
Până la urmă, eu m-am ales cu un ruj negru, Carly cu vreo 4-5 sacoșe cu produse cosmetice, Alex cu un hanorac și Denis cu câteva tricouri.
A trecut și ziua asta, ne-am băgat la culcare.
Nu puteam să dorm. Din nou. M-am uitat la Alex. Stătea pe telefon. Îi zic:
-Nici tu nu poți să dormi?
Șopteam, fiindcă nu cred că o Carly trezită din somn ar fi prea prietenoasă.
-Nu.
-Hai să vorbim despre ceva. spun eu.
-Despre ce?
-Nu știu.... Tu ce crezi că o să se întâmple cu noi?
-Păi... Eu o să ajung un criminal singuratic internațional, iar tu soția lui Denis, partenerul meu, doi criminali internaționali.
-Serios?Îmi dau ochii peste cap. Și roșesc puțin.
-Ce? Fii serioasă, și eu, și Carly știm că nu mai aveți mult și vă cuplați. spune el.
Chiar dacă voiam să-i pocnesc moaca fiindcă a zis asta, avea dreptate....oarecum.
-Păi nu știu.... Tu ce zici să fac? îl întreb.
-Așteaptă să facă el primul pas. Dacă n-o face, e un fraier jumătate care așteaptă invitație specială.Râd. Râde și el. Mai trăncănim așa, până ne culcăm, fără să apucăm să ne mai terminăm propozițiile :).
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.