7. O cunoștință?!?!

77 7 0
                                    

Hopa! Azi am cam dat-o în bară. Eram cu Alex la micul dejun și, deodată, îmi vibrează telefonul. Mesaj de la Denis.

Denis: Auzi, azi ne vedem la depozit, am ceva să-ți zic.
Eu: Ok.
-Cu cine vorbești? întreabă mama.
-O colegă. mint eu.
-Bine.

După micul dejun, îi zic și lui Alex să mergem la depozit.
-Ok, hai! zice el.
Acolo, îi vedem pe Denis și Carly.
-Salut, ce s-a întâmplat? întreabă Alex.
-Aveți o misiune, copii. Trebuie să omorâți un bărbat.
Apoi ne dă o poză cu o persoană. Stai puțin...... Wtf ce naiba?! Ăla e un prieten de-al lui tata!
-Umm... Carly? Asta e o cunoștință. Nu cred că putem participa.
-Ce?! Maya, înțeleg că ții la el, dar e un inamic al organizației. Trebuie omorât.
-Păi....ok... spun eu și Alex în același timp.
-Bine! zâmbește Carly. Omul ăsta e foarte ușor de dus de nas, deci voi puteți să-l aduceți aici, la depozit?
-Of...bine, o să încercăm... zice Alex. Și apoi?
-Și apoi treceți la acțiune, cu ajutorul lui Denis.
-Ok. zice Denis.
Și așa am plecat. Am spart încuietoarea și am intrat în casă. Gill, căci așa îl chema, ne.a întrebat:
-Ce-i cu voi aici, copii?
-Tata a avut un accident! mint eu. Hai cu noi!
Gill a sărit ca ars. Chiar că e credul. Apoi am mers spre depozit. Alex a zis:
-Aici, Gill! spune Alex, arătând înspre înăuntrul depozitului.
Gill intră în depozit, unde Denis îl ,,întâmpina" cu un cuțit. Apoi R.I.P. Gill.
Apoi am plecat spre casă, unde aparent ne așteptau părinții. Ups! Am dat de naiba...
-Alex! Maya! Unde ați fost? întreabă mama panicată.
-P-pe la........ se bâlbâie Alex.
-Pe la Mia! țip eu. Am avut de făcut un proiect la o colegă.
-Aha. zice mama. Ok! Dar să ne anunțați și pe noi dacă ieșiți din casă ok?
-Bine mama. spunem amândoi deodată.
Apoi mergem la noi în cameră, unde murim. :)
Heiiiiii scuze că n-am mai postat (mă omorâți mai târziu ;)) ) dar am reveniiiiit si de acum mă chinui să scriu aproape zilnic.
După ce termin cartea asta, mă apuc și de Life is life, apoi alte cărți pe care le am la ciornă(surprizăăă :) )
Ok, scuze că e prea scurt capitolul dar abia acum mi.au venit idei si promit că următorul va fi muuult mai lung (măcar 700 cuvinte)
Okkkk deci v-am pupat și scuze încă odată pentru tot și pentru romanul ăsta de notă. :)

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum