Stăteam eu și Alex, eu îmi reveneam din depresie, viața era bună.... Și deodată ne trezim cu poliția la ușă ;-;.
-Bună ziua! Copii dumneavoastră adoptivi sunt arestați fiindcă și-au ucis părinții adoptivi. îi zice un nene lui mama.
-Eu nu cred ca copii mei ar fi în stare de așa ceva! sare tata.Îl văd pe Alex cum se înfurie. Cred că l-ar fi omorât pe polițistul ăla, dar erau și părinții de față, so...
-Nu aveți dovezi! zice Alex.
-Ba da, avem destule încât să vă dăm în judecată. Aveți 30 de zile să vă dovediți nevinovăția.
-Bine! țipă Alex și trântește ușa.Nu cred că mama a fost de acord, a mormăit puțin și a plecat. La fel și tata.
Eu l-am sunat de urgență pe Denis și i-am zis să ne vedem.
-Offf câte probleme cauzați voi doi! spune el.
-Păi ce vrei să facem? Eram siguri că n-am lăsat dovezi!
-În fine, ideea e că ne mutăm în alt oraș.
-Pe bune?
-Da, doar noi patru: eu, tu, Carly și Alex.
-Ok.Era un șoc oarecum, dar mă bucuram că scăpam de tot. Puteam începe o nouă viață. Tot de criminal, dar o nouă viață totuși.
Următoarea zi ne facem bagajele și fugim de acasă. Ca să nu își facă griji, le-am lăsat un bilet părinților:
,,Dragă mama și tata,
Plecăm de acasă. Stați calmi, vom fi bine. Fugim în alt loc, dar stați liniștiți, n-o să vă uităm.
Cu drag, Maya și Alex."După ce am lăsat mesajul, am plecat spre depozit. De acolo, am urcat bagajele într-o dubiță, apoi ne-am urcat și noi. Am plecat. Am lăsat tot în urmă. Orașul. Părinții. Școala. Eram doar noi patru.
Am ajuns într-un orășel nu prea departe de vechiul oraș. Ne aflam în fața unei case mari, de lângă o pădure. Supeer, pot să mă plimb :).
Intrăm în casă. Totul era vechi și plin de praf.
-E fosta mea casă. zice Carly. Aici am copilărit.
Scările scârțâiau la fiecare treaptă. Nimeni nu părea să fi trecut pe acolo de mult timp.
Mi-am stabilit lucrurile într-o cameră pe care o împărțeam cu Alex, apoi am plecat să mă plimbărătăcesc în pădure (mda, verb inventat de mine :)) ).
Liniște. E tot ce auzeam. Mă simțeam urmărită, dar nu am dat importanță faptului că cineva se lua după mine.
M-am întors brusc. Îl văd pe Denis încercând să se ascundă după un copac. Am început să râd ca o schizofrenică. De ce am crezut că e un pericol :))?
-Știi că te văd, nu? spun eu și râd.
Apoi râde și el. Râdem vreo 5 minute, apoi îi zic:
-De ce mă urmăreai?
-Credeam că o să faci ceva rău.
-Cum ar fi?
-Să pățești ceva.Zicea astea și devenea mai roșu ca un rac. Râd de moaca lui, apoi îl iau în brațe.
-Stai liniștit, nu mai pățesc nimic de mult.
Apoi plecăm amândoi, liniștiți, spre casă...
...unde îi găsim pe Alex și Carly în bucătărie, plini de făină. I-am întrebat ce s-a întâmplat, și ei au răspuns cu: ,,nu mai mâncăm tort de acum".
Am râs de m-a durut burta :)))))).
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.