10. N-am avut de ales, ok?!?

76 6 0
                                    

Mă trezesc eu minunat și frumos, și o găsesc pe mama în cameră. Holbându-se la tatuajul meu și a lui Alex. Apoi țipă, iar Alex sare ca ars.

-Ce-i cu alea pe mâinile voastre, copii?!?! Stai puțin! Aia e emblema găștii de criminali din oraș!

Și țipă din nou. Și leșină.

-Și asta ce-a mai fost? mă întreabă Alex.
-Habar n-am. Dar cum facem?
-Am o idee! Hai să o ducem la ea în pat, când se trezește îi zicem că a visat.
-Dar o să vrea să ne verifice la mână!
-De aceea ai tu machiaje! Ca să ascunzi lucruri, nu?

Și-mi face cu ochiul. Eu am machiaje, chiar multe, dar nu le folosesc niciodată. Nu-mi plac. Ok, dar acum...... Îmi iau inima-n dinți și încerc să-i acopăr tatuajul lui Alex cât de bine pot. Yaaay! Îmi iese! Nu se mai vede nimic acolo. Încerc și la mine, cu toate că e cam greu să folosesc doar o mână. Să zicem că a ieșit cât de cât ok.

Apoi Alex a dus-o pe mama în dormitor, iar eu i-am pregătit un mic dejun la pat, ca să nu ne întrebe ce căutăm acolo :).

S-a trezit, cu mine pe marginea patului, și Alex trăgând perdelele.

-Mama, ești ok? încep eu teatrul. Vorbeai în somn.
-D-da, sunt ok.... Pot să vă văd mâinile?
-Ok!

Și i le arătăm. Ups! Am uitat că mama lucrează la un salon care vinde machiaj, deci știe dacă te-ai machiat sau nu. Ia paharul cu apă de pe tăviță și toarnă puțină apă pe braț. Tooot machiajul se prelinge ușor... M-am uitat la Alex. Era alb, ca mine.

-Și astea ce-s??? Nu cumva sunteți și voi niște criminali? întreabă mama.

S-a înfuriat. La fel și Alex.

-Da, rânjește Alex.

Apoi a luat un cuțitaș de unt și a înjunghiat-o pe mama. Mda, deștept. N-am reacționat. Doar mă uitam cum persoana care mi-a dat viață cade moartă, pe jos.

-Te-ai supărat? mă întreabă Alex.
-Nah, e ok. Oricum nu puteam să facem altceva. Alex?
-Da?
-Cu tata ce facem?
-Cred că o să-l omorâm și pe el... Măcar putem să ne vedem apoi de treabă, fără să ne ferim, cel puțin în casă.
-Ok. zic și merg să-l caut pe tata.

După ce am terminat și cu el, am îngropat cadavrele și, cu multă dramă, am urlat la vecini că am murit ai noștri, doar ca să știe :).

Apoi mergem la bar, pentru că de, ne plictiseam. L-am sunat și pe Denis, și a venit și el.

Ne-am îmbătat toți 3 în ultimul hal :). Denis era major, deci putea comanda cât voia. Bea pahar după pahar.

-Butoi fără fund ce ești! râd eu.

Apoi râdem toți trei. Pfoai, ce beți eraaaam. În noaptea aia m-am apucat și de fumat :)). Dar doar țigări mentolate, nu-mi place mirosul de tutun.

Am plecat singură acasă, că ăia doi au mai stat ,,puțin". Pe stradă mă întâlnesc cu niște tipi dubioși, care m-au prins și m-au drogat ;-;. Drogată cum eram, am luat cuțitul care-l port mereu la mine, și i-am omorât pe câțiva, iar restul nu prea se mai pot înmulți :))).

După ce am ajuns acasă, am lenevit în pat, cu căștile în urechi și volumul la maxim.

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum