Încercând să mă calmez și să nu-l strâng de gât pe Mark,primesc un apel...... Interesant. De la Alex. Mda, fiix ce-mi trebuia mie acum.
*convorbire telefonică*
-Ce vrei? întreb tăios.
-Ești bine? Mark mi-a zis că ai dispărut...
-Da, am fost răpită. Din cauza unui idiot care s-a pus rău cu jumătate de oraș, apoi s-a mutat din el.
-Ce???
-Cum ai auzit: unul din ,,prietenii" tăi m-a răpit și torturat, dar lasă asta, că nu-mi pasă. Îmi pasă doar că tu, idiot ce ești, te-ai apucat de droguri! țip în telefon, ca o descreierată.
-Dă-mi-l pe Mark la telefon.
-Nu. Mark nu e în cameră cu mine. Dar de ce vrei să vorbești cu el? Trebuie să-i spui când vine următoarea comandă de cocaină? Sau când o să mă răpească din nou unul din amicii tăi? SPUNE!
-Hopa încet, că nu e sfârșitul lumii. În primul rând, da, am fost traficanți de droguri. Și eu, și Mark. Eu m-am mutat din oraș fiindcă aici am găsit cea mai apropiată casă de a voastră, dar și fiindcă eram urmărit de prea mulți dealeri cărora le datoram bani.Pfoai, dacă era în fața mea, nu mai avea dinți de mult.
-Și de ce droguri, mă rog? întreb.
-Fiindcă așa am cunoscut-o și pe Melody. Era una din dealeri, dar ne-am îndrăgostit.
-Ok, nu-mi pasă de povestea ta minunată. De fapt, nici nu știu unde vreau să ajung cu asta.
-Uite, Maya.... Ca să scapi de pericole poți oricând să te muți la mine și...
*convorbire încheiată*Nici nu l-am lăsat să termine. Mă durea în cot. Eu? Să mă mut? La Alex? Nici dacă m-ai bate sau m-ai plăti nu fac eu asta.
Ca să fie cireașa de pe tort, vine Mark în cameră, unde mă găsește stând pe jos. Cu telefonul spart de un perete. Și eu râzând ciudat. Nu știu de ce făceam asta, probabil pentru că am un frate idiot. Mai mult decât idiot, de fapt.
-Mergem la Denis. zice Mark.
Aaa, da! Urma să aflu chesta aia mirobolantă care ,,trebuia să o aflu singură". Păi ce-ar putea fi mai rău decât situația de față? Exact, nimic. Absolut nimic.
Ajungem acolo în vreo 30 de minute. Huh, parcă era mai scurt drumul ăsta. Meh, poate eram eu mai veselă sau ceva.
Intru în casă, fără să mai bat. Uauuu, super ;-;. Ce găsesc eu frumos, pe canapeaua din fucking MIJLOCUL CAMEREI? Păi, ei bine, pe Denis, mozolindu-se cu o blondă care avea niște extensii care se vedeau de la câțiva metri. Denis mă vede și se oprește.
-Parcă v-am zis să veniți doar voi, deștepților! le zice lui Mark și Zack.
-Deșteaptă e mă-ta! zic eu. Și târfa? Ai luat-o de la Jenny, iubi? întreb sarcastică. Măcar să vorbești cu mine, nu să-i cerți pe ăștia doi.Deci mă înșeală. Nici n-am mai așteptat să-mi răspundă, am ieșit direct în stradă. A și început să plouă. Super, și eu eram și în tricou ;-;.
Am mers pe stradă către nicăieri. Udă. Și flămândă. Și înjurând.
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.