6. Ne-au crezut!

102 6 2
                                    

A trecut o săptămână. O săptămână în care Alex s-a descurcat de minune. Chiar a și lovit unde nu trebuie unii polițiști. Sunt așa mândră.
La știri încă se dădea reportajul ăla, dar acum apare subiectul: ,,Cine se află după măști?". În fine, totul a fost ok, până când mama a găsit masca lui Alex pe patul lui.
-Maya! strigă mama la mine.
-Da?
-Spăl rufele. Masca asta e a lui Alex? E murdară?
-Da, e a lui Alex. spun eu cu un nod în gât.
Cum a putut să uite masca lui ULTRA-SECRETĂ pe pat?!?!
-E murdară? mă scoate mama din gânduri.
-N-nu. mă bâlbâi eu.
-A, ok.
A fost cât p-aci. Alex o să-și ia un pumn de la mine. Și de la Denis. Și de la Carly. Noroc de el că rezistă. Acum era plecat pe la nu știu ce club. Pot să jur că deja a dat pe gât câteva pahare de alcool.
Bineînțeles că a trebuit să primească o predică de la Carly și a mai primit și o mască nouă, pentru a nu fi recunoscut de mama în caz că e dat la știri. După două zile, se dă la știri că unul din hoții jafului a fost prins. Eu eram bine-mersi acasă, deci...... DENIS E LA POLIȚIE?!?! Am încurcat-o. Fiindcă era seară, m-am decis să merg cu Alex la Carly după ce se culcă ai mei. Au mai evoluat și ei: se uită la documentare despre pești. Da. Asta chiar se întâmplă.
În fine, din moment ce ai mei s-au culcat mai devreme, am plecat cu Alex la Carly.
Am găsit ușa ei deschisă, așa că am ascultat cu maaare atenție ce zicea:
-Dar tu ce vrei să fac? spune ea.
-..............
-Știi bine că nu pot merge după el! Am mâinile legate!
Cred că vorbea de Denis.
-Și tu ce vrei să fac?
-........
-Nu! Nu o să o trimit pe partenera lui să-l scoată de acolo!
Vorbea de mine.
-Ce? Nu! Nu o să o întreb dacă vrea să facă asta!
-........
-Nu am cum să o pun să facă asta! E prea mică!
-.....
-E minoră, Johnson!
Johnson e unchiul lui Denis. Are vreo 35 de ani și Denis locuiește cu el. Johnson știe ce face nepotul lui. Cam atât știu eu depre el.
-Bine, o să o întreb. Pa!
-.....
Fiindcă n-am vrut să părem indiscreți, am închis ușa cât de silențios am putut, iar apoi am bătut la ușă.
Carly ne-a deschis, iar apoi ne-a poftit înăuntru.
-Am venit să vedem ce putem face ca să-l scoatem pe Denis din închisoare. spun eu.
-Păi.... Cred că poți! îmi spune Carly.
-Știu. Am auzit conversația ta cu Johnson.
-Perfect! Am deja o idee. Te implică și pe tine, Alex! spune ea.
-Păi.... Ok! zice el.
După ce ne-a explicat planul, am început cu protestele.
-Ce? Nu! Ewwww😫! spune Alex.
-Bleah! Nuuuu! zic și eu.
-Hai, copii, trebuie să o faceți! Pentru Denis! ne spune Carly.
-Offff ok..... spun eu și Alex în același timp.
Uite care era planul: eu și Alex trebuia să ne costumăm și să.....nu cred că zic asta.....să pretindem că suntem părinții lui Denis. De aia faza cu ewwww si bleah. Adică serios. Noi doi. Căsătoriți. Wah! Mi se face rău doar gândindu-mă. Planul e să mergem la secție și să mituim polițiștii ca să-l scoată pe Denis din închisoare. Carly ne va da niște bani (culmea, sunt banii de la furtul pentru care a fost arestat) pentru mită. A zis ceva la 10.000 de dolari sau cam așa.
Eu și Alex am luat banii și ne-am dus acasă, să ne deghizăm. Eu mi-am pus două portocale în sân, o rochie de-a mamei și o perucă roșcată. Și mult, muult machiaj. Alex și-a pus o perucă gri, un costum de țăran și o mustață de aceeași culoare cu părul.

După ce ne-am costumat, am plecat la secție.

Vreo 2-3 polițiști. Atâția erau acolo. A da. Și Denis care era închis și urla la polițiști să-i dea drumul. Ne-am dus la unul din ei.
-Bună ziua! spun eu cu un reușit accent britanic.
-Bună ziua! zice și polițistul. Vă pot ajuta?
-Desigur, desigur! Suntem părinții lui Denis Andrews și am venit să-l eliberăm pe fiul nostru.
Andrews e numele de familie a lui Denis.
-Îmi pare rău, doamnă, dar nu putem face asta. Acest băiat a jefuit o bancă și s-a ales cu suma de 50.000 de dolari.
-Păi dacă vă dăm niște...bani? zice Alex.
-Ce sumă?
-10.000 de dolari. Vă rog eliberați-ne fiul! dramatizez eu.
-Bine, s-a făcut! spune polițistul.
Apoi ne conduce la celula lui. Atunci am văzut că poate fi și trist. Foarte trist. Săracul.
-Fiule! a strigat Alex.
Mda, a intrat puțin cam tare în rol.
-Salut..... spune Denis.
Ne-a recunoscut, dar nu vroia să ne srtice acoperirea.
După ce l-am scos de acolo pe Denis, am plecat la Carly. Ea s-a bucurat să-l vadă liber și altele. Nu știu, n-am auzit ce a mai zis. Eram atentă la Denis, care se uita cam insistent la mine. Nu știu despre ce e vorba, dar nu-mi pasă.
Denis ne-a dus acasă pe mine și pe Alex, apoi ne-am strecurat înăuntru și ne-am culcat. Eram cam obosiți de la ,,misiunea de salvare".

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum