14. Serios, Denis??

57 5 0
                                    

Denis MĂ PLACE?? Mereu l-am văzut ca un frate mai mare, dar nu m-am gândit niciodată la el ca la un crush sau ceva asemănător.

-E-eu o să-l iau pe Alex și o să plec....

Se apropie de mine și....vrea să mă sărute, dar îi dau o palmă de îl trezesc puțin din beție :)).

Nervoasă, îl iau pe Alex și mergem acasă, unde mama noastră adoptivă ne-a interogat vreo jumătate de oră. Meh, m-am obișnuit.

***

-Hai odată, Maya! îl aud pe Alex cum țipă de la parter.

Azi e prima noastră zi de facultate. Nu voiam să mergem, dar logic că oamenii care ne-au adoptat au cele mai minunate studii, și logic că și ,,copii" lor trebuie să aibă același tip de studii. ;-;

-Acum vin! țip și eu.

Am luat micul dejun în fugă și am plecat spre închisoare.

Am aflat că și Denis învață aici, deci va fi foaarte ,,interesant".

Toată ziua ore, bla-bla. Nimic interesant. Mă trezesc trasă în baia băieților de către....ați ghicit! Denis ;-;.

-Hei... zice el.
-Ce vrei?
-S-scuze pentru ieri, eram foarte beat și nu știam ce spun...
-Ok, dar....
-Ce-i?
-Nu stiu, acum mi-e rusine sa vorbesc cu tine... spun si rosesc. Adica....mereu, dar MEREU te-am crezut ca fratele meu și aseară.....
-Îmi pare chiar rău pentru asta și îți jur că.....te iubesc, dar doar ca pe o soră.

Spune și mă îmbrățișează. Offf, mă bagă în boală. Îl îmbrățișez și eu, și un băiat intră și ne strică momentul dulce. Se uită foaaarte confuz la ce confuz era Denis. Am izbucnit în râs, apoi Denis, dar tipul ăla încă se uita la noi ca la mașini străine. Am râs așa vreo 15 minute, după care Alex îmi face predică vreo oră cum că ar trebui să nu mă daspart de el, mai ales într-un loc așa mare. Ei, fâs. Du-te și găsește-ți prieteni!

-Maya! La tablă! îl aud pe profesor.

Tresar și mă panichez. Nu știam nici la ce oră eram, d-apăi să mai și rezolv ceva cerințe.

Mă uit la o fată care iese din bancă și rezolvă cerința aia. Deci și pe ea o cheamă Maya. ,,Super"! De fiecare dată când mai strigă profesorii la tablă ,,Maya", va trebui să întreb care din noi. ;-;

La cantină, am stat cu Alex și Denis la masă. Vine un tip și-l salută pe Denis. Cred că sunt colegi de celulă :)).

-Salut, frate! Cine-i gagica? întreabă ăla și arată spre mine.
-Am un nume să știi! îi zic.
-Și cum te cheamă, păpușă?
-Uite asta nu-i treaba ta.
-Hoo nu te ambala! Am venit să stau cu Denis.
-Sigur! spune Denis.

Nu știu și nu-mi pasă cât de buni prieteni sunt, așa că îi dau una lui Denis pe sub masă. Țipă pe mod silent, apoi zice:

-De fapt, nu pot chiar acum, e ok dacă vorbim în clasă?
-Da, bine. Pa! spune ăla și pleacă.
-Și cine mai era și ăla? îl aud pe Alex.
-Jordan, un coleg de clasă.
-A, ok.

Boom! Și încă un capitol. Sper să vă placă! Byee! :*

Alone - Finalizată✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum