Zack POV
-Te rog, nu face asta! țipa ea, cu lacrimi în ochi.Degeaba țipa atât, așa că am scurtat-o. Am auzit pașii mamei, care venea spre noi.
-Cum ai putut să-ți ucizi sora?
-Cu talent! zic și o împușc și pe ea.Atunci am fost mort de beat, dar după ce mă trezisem din beție și realizasem ce-am făcut.... Viața mea a însemnat numai lamă din acel moment...
Un pahar cu apă mă trezește. Mark tocmai mă udase.
-Ce naiba, frate? întreb, ștergându-mă.
-Te agitai foarte tare și ai strigat ,,cu talent", și după ai început să plângi, așa că te-am trezit.Mă duc la baie să îmi dau cu apă pe față. Sau mă rog, să-mi șterg apa de pe față. Când mă întorc, Mark stătea liniștit pe telefon.
-Îți răspunde Maya? îl întreb.
-Nu... Cred că încă e supărată de la faza aia cu Alex și drogurile...Cât timp am stat la el, eu și Mark am devenit prieteni foarte buni. Nici chiar gay :)))).
-Îmi zici și mie ce visai de te agitai în halul ăsta? zice.
-Doar dacă îmi zici și tu ceva după asta.
-Ok, se rezolvă.
-Am visat moartea surorii mele. Era noapte. Afară ploua. Eram cu ea, într-o pădure unde ne duceam doar noi doi. Era locul nostru. Noi îi ziceam ,,Fortăreața Gemenilor". Tatăl nostru a murit când noi aveam 5 ani. Mama mereu a încercat să ne crească cât se poate de civilizat. Aveam 17 ani. Eram muci de beți, și ne certam, în timp ce ne îndreptam spre ieșirea din pădure. Pe atunci aveam niște ,,prieteni" foarte periculoși, deci eram, într-un fel, cam ca ei. Aveam o armă la mine. Nu mai știu de ce. Am luat-o și am îndreptat-o spre ea. Chiar dacă insista să n-o împușc, am făcut-o. În noaptea aia am omorât-o și pe mama, care apăruse imediat după. Le-am lăsat acolo. Următoarea zi, realizasem ce-am făcut și de atunci sunt într-o depresie de toată frumusețea. Când am aflat că mai am rude în viață, adică Maya și Alex, n-am mai stat pe gânduri și am venit la ei.
-Aha. Frate, nu știam ce poveste ai... Dacă știam, nici nu nai întrebam... Cred că ți-a fost greu să-mi zici...
-Da... Dar îmi trece. zic sec. Acum tu.
-Păi eu.... Am copilărit împreună cu Maya. Alex mereu avea un alt grup. Nu stătea cu noi, ne credea niște ratați. Când m-am mutat aici cu ai mei, aveam 10 ani. Eram doar un copil. Dar m-am maturizat mult mai repede aici. Am învățat ce înseamnă să fii atacat pe stradă, am învățat singur să ma apăr. Nici la școală nu era totul roz. Mulți își băteau joc de mine, de faptul că eram nou. Numai asta le păsa. Am trăit așa până când m-am reîntâlnit cu Maya. Recunosc că o plac puțin, dar acum a disprărut și nu cred că mai vrea alte relații, după Denis...
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.