Într-o lună eu și Alex facem 18 ani și vom putea plecade aici!!! Abia aștept. Dylan a plecat acum o săptămână, dar încă mai trece pe aici, ca să mă vadă, logic :)).
Intră în cameră o doamnă. Părea a fi tânără. Un domn o aștepta afară. Cred că era soțul ei. Din câte știu, vrea un copil. Se uită lung la mime și Alex, apoi vine la noi și zice:
-Voi sunteți gemenii de 17 ani, nu?
-Da, de ce?
-Haideți! Veniți cu mine.OFFFF DE CEEEE????? MAI AVEAM O NENOROCITĂ DE LUNĂ!!!!!!!
Șefa ne pune să semnăm niște acte despre adopția noastră, bla-bla-bla. În fine, ajungem la ei acasă. Nici nu mă miră de ce voiau copii: ăștia doi locuiau în cea mai mare casă de pe stradă! Trebuiau să umple spațiul cu ceva :)).
-Ok, deci asta e noua voastră casă! zice femeia pe care trebuie să o strig ,,mama" de acum.
-Bine, unde e camera noastră? întreabă Alex.
-A voastră? Copii, aveți camere separate. Dacă vă deranjează, vă facem o cameră comună.
-Dacă mă deranjează? spun eu. De mult voiam o cameră a mea!Am mai stat de vorbă și cu ,,tata" după aceea. Amândoi oamenii sunt niște adulți foarte de treabă, sper să se înțeleagă cu mine și toanele lui Alex. Dacă nu și nu, asta e, fugim de-aici și plecăm la Denis. DENIS!!!!! Nu l-am mai sunat de vreo 4 luni!!!! Sigur își face griji.
După ce îmi așez puținele lucruri în cameră, îl iau și pe Alex, cobor la părinți (aveau o casă cu etaj) și le zic:
-Auziți, noi plecăm pe afară! Venim mai târziu!
-Ok! o aud pe mama.Am mers direct la depozit.
-Copii! strigă Carly! N-am mai auzit nimic de voi de vreo câteva luni! Ziceți tot!
-Păi...eu nu mai beau(des) și m-am lăsat de droguri! spune Alex.Frate, zici c-ar fi descoperit America, atât de mândru era.
-Și tu, Maya?
-Eu....m-am apucat de fumat și........am un iubit.
-Bravo! spune Carly.
-A, da! Șiii am fost adoptați. zicen în cor eu și Alex.
-Asta e o veste super! Măcar de acum puteți ieși din casă. Vreți să-l chem și pe Denis, ca să sărbătorim?
-Sigur!După ce a venit și Denis, am mers la un bâlci care se afla aproape de noua casă, deci n-aveam mult de mers. Am luat vată de zahăr, am fumat, ne-am dat în carusel, am făcut poze. Eu nu n-am mai băut până mi s-a făcut rău, dar Denis, Alex și Carly, da. A fost amuzant să- văd pe toți trei rupți de beți, în RollerCoaster :)). Cea. Mai. Tare. Noaptee!!
Mă plictiseam cu cei trei muschetari, așa că l-am sunat pe Dylan.
*conversație telefonică*
-Alo?
-Bună iubire, ce faci?
-Bine, pe acasă. Tu?
-La bâlci cu Alex și încă doi prieteni. Vii și tu? întreb eu.
-Mi-ar plăcea, dar nu pot.
-A, ok...
-Nu mai pot vorbi, dar poate ne vedem mâine. E ok așa?
-Bine. Pa!
-Pa, iubito!*convorbire încheiată*
-Cu cine vorbeai? întreabă Denis.
-Mă urmărești?
-ZI-MI CU CINE VORBEAI!Era beat, deci zicea NUMAI tâmpenii.
-Iubitul meu, de ce?
-AI IUBIT? DAR NU SE POATE AȘA CEVA! TU ERAI A MEA!!! CUM ÎL CHEAMĂ PE NENOROCIT????
-Hopaa calmează-te că sunt oameni pe aici. Și cum adică ,,a ta"?
-Adică ești a mea și gata!
-Vrei să zici că...mă iubești sau ce?
-DA, UITE CĂ ASTA VREAU SĂ ZIC! VREO PROBLEMĂ??Whoaaaaa suspaaaans :))))!!!! Vă place cartea? Nu știu dacă să o mai păstrez sau s-o șterg... Îmi ziceți voi în comentarii, e ok așa? Vă rog, și nu uitați de votul ăla mic. Mersi! Byee :*
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.