Alegem cel mai minunat loc de campat. Apoi ne instalăm corturile, ceea ce e cam greu fiindcă Alex a uitat instrucțiunile acasă.
Spray-ul de țânțari l-am luat doar pe al meu, deci am fost cea mai câștigată.
Stăm și ne plimbăm toată ziua. Găsim niște scorburi de veveriță, niște urme de urs și chiar am fost fugăriți de o haită de lupi. Cred că erau prietenii noștri din ziua aia :)).
Seara, ne punem toți 7 să facem un foc. Nu ne dăm foc unii la alții, stați chill :)).
Plec după lemne. Offf.... Ultima dată când am fost după lemne într-un camping a fost.... Atunci. Atunci când l-am întâlnit pe Denis. Atunci când eram doar un copil. Atunci când.... Aveam părinții.
Cu gândurile astea în minte, mă lovesc de un copac. Mda, un IQ mai mare de 5 n-am ;-;.
Aud foșnete. Denis vine și mă ridică de jos.
-Heei, ești ok? mă întreabă.
-Da... Mă....gândeam.
-La ce?
-La noaptea aia când ne-am cunoscut. Când ai venit și mi-ai propus să mă apuc de criminalism...
-Și ai acceptat. După un an. zice și chicotește.Râd și eu. Era nevoie de insistențe, ce pot să zic :)).
-Maya, eu.... Te plac încă de pe atunci... Te-am iubit din clipa în care te-am văzut...
Îmi ia mâinile într-ale lui. Mă uit în ochii lui. Și... Ne sărutăm.
Deci eram așa fericită!!!!! Ya boiiiiiiiii!!!!!
Ne sărutam ușor. Îmi trec mâinile prin părul lui. Până îl aud pe Mark că ne strigă ;-;. Mda, ce pot să zic.
Ne desprindem din sărut. Se uită în ochii mei. Eu îl iau în brațe.
-Deci acum suntem... Un cuplu? întreabă și roșește.
Râd și-l pup pe nas.
-Da. îi spun.
Ducem câte lemne putem la foc, apoi stăm cu toții cu câte un băț cu bezea în vârf. Bezele la foc :)).
Ne pregătim de culcare. Alex a dormit cu Mark și Zack, Carly cu Ryan, iar eu cu Denis. Wtf, nu vă gândiți la prostii :))).
Era ora 3 dimineața. Cred, nu știu. Nu puteam să dorm, așa că am ieșit să mă plimb.
Aud foșnete în spatele meu. Reflexul mă împinge să mă uit în spate, dar nu o fac. Simt cum o pereche de brațe puternice mă strâng la pieptul lui.
-Nici tu nu poți să dormi? îl întreb pe Denis.
-Ba da... Dar te-am văzut pe tine aici și... zice el, cu mâna după ceafă.Râd de cât de jenat este și îl sărut.
-Hei! Apa e caldă! Hai să înotăm. rânjește el.
Și mă ia pe sus, în stil mireasă. Mă sărută scurt, apoi mă aruncă în apă. Cu tot cu haine :)). La 3 dimineața.
Cred că ceilalți au auzit plescăitul, fiindcă au ieșit toți într-un suflet, să vadă ce s-a întâmplat. Mă găsesc pe mine udă leoarcă, și pe Denis, care râdea de se ținea de burtă.
Au venit și ei în apă. Frate, eram ca niște nebuni. La 3 dimineața, noi înotam veseli într-un lac din mijlocul unei păduri pline cu lupi :))).
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.