..... Mă trezesc în baia băieților. Ce naiba? A, era doar Denis. Mă lipește de perete. Ce-are ăsta, iar a dat cu capul de perete? Eu cred că da. Îmi imobilizează mâinile deasupra capului, doar cu o mână. Cu mâna liberă mă ia de bărbie, ca să mă uit în ochii lui.
-Maya.... începe el.
-Ce dracu' ai? zic, încercând să mă eliberez.Logic că el mă apasă mai tare. Dacă mă mai apasă atât de mult, risc să trec prin perete :)).
-Maya, te iubesc. Știu că e a mia oară când ți-o zic, dar ți-o zic sincer. Mereu am vrut să-mi petrec tot timpul din viață alături de tine. Faptul că nu mai suntem împreună mă distruge. Faptul că te-am pierdut mă distruge. Poate că te plictisești de la discursul ăsta interminabil, dar zic asta din zbor, fără vreo hârtie sau alt rahat ditr-ăsta. Când te-am cunoscut, stăteam cu tine strict pentru misiunile noastre, dar cu timpul am început să te simpatizez din ce îi ce mai mult. Pe bune. Chiar îmi pare foarte rău pentru faza aia, eram drogat și....
-Stai, ce?!?Denis se droghează și el??? WTFFFFF!!!! De nu îi pun pe toți 3 într-un rând și îi pălmuiesc bine pe fiecare, atunci eu nu sunt Maya.
-Tipa aia. Era o fostă. Și-a scimbat look-ul, așa încât să arate ca tine, apoi m-a drogat.
Eram zăpăcită de tot. Pe cine să cred? Pe reptila cu sânge rece sau pe boul căzut în cap?
-....te rog iartă-mă... zice, aproape șoptit.
Cade pe jos. Ce naiba are? Îl ridic și-l iau în brațe. Și el a făcut-o când mă simțeam rău, îi eram datoare. Văd cum zâmbește drăcesc.
-Asta ai vrut de la început, nu? întreb și pufnim în râs.
Ușa încăperii se deschide. Intră un băiat, care se uită la mine ca la mașini străine. Apoi îmi aduc aminte că sunt în baia băieților. Încep să râd și îl trag pe Denis afară.
Deci, cumva, nu știu cum, ne-am împăcat. Acum, practic, suntem din nou un cuplu. Cred.
-.....deci....... Ne-am împăcat? zice, după un timp.
-Da. spun cu o voce de copil și-i dau un sărut scurt.Din sărutul scurt ajunge unul sălbatic, în care încep să gem. Sunt mai ridicolă ca o piatră udă :)).
Se uitau oamenii la noi ca la niște nebuni. Meh, ne păsa nouă? Nuuuu :)))))).
Mergem acasă, unde Carly mă ia în brațe, mă pupă, mă sugrumă, tot pachetul :))). Mă bucur că m-am întors la nebunii mei.
Epilog
Au trecut 5 ani. Denis s-a căsătorit cu Maya, iar ea încă e supărată pe Alex de la faza aia, dar îl iartă oricum. Carly se căsătorește cu Ryan, fetița lui Alex crește și se face și mai frumoasă, iar Zack și Mark rămân forever alone :)))). Dar nu le pasă prea mult.
Maya a aflat acum puțin timp că e însărcinată. Au făcut prostii :))))))). Când a aflat Denis, a fost cel mai mare party :)).
Deci gata cu această carte, sper că v-a plăcut. Știu că în unele momente cartea asta e mai cringe ca naiba, da' n-ai csf :))
Îmi lăsați părerile voastre despre minunatul final în comentarii.
V-am pupat, byeee!😘😘😘
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.