Yuhuuuu! Azi, eu și Alex facem 17 ani! Sunt așa fericită! M-am trezit pe la ora 5 dimineata de entuziasm :))
-ALEX! țip eu.
-CE VREI! MĂCAR AZI LASĂ-MĂ SĂ DORM!
-Știi ce zi e azi?
-Ăăăă....14 iulie?
-Și ce se întâmplă azi?
-E o întrebare capcană?
-E ziua noastră, idiotule!
-IUPIIIIIIIII! țipă el, ca o fetiță ce este.Apoi coborâm la masă și găsim un bilețel, cum că ai noștri sunt plecați toată ziua.
-Singuri acasă yaaay! râde Alex.
Încep și eu să râd, până mă doare burta.
Din moment ce eram singuri acasă, am plecat pe afară, cu gașca lui Alex. E cam nașpa, el n-are fete în grup, așa că am chemat cea pe cea mai tare fată: pe Denis😂😂.
-Ce-i? mă întreabă când ne vedem.
-Păi mă plictiseam cu gașca lui Alex, hai să facem ceva.
-Ok, hai în parc!
-Bine! râd eu.În parc nu erau mulți copii, majoritatea erau la școală. De ce nu mă duc și eu? Păi fiindcă m-am gândit că pot chiuli, adică na, e ziua mea, ce naiba? Mă urc într-un leagăn.
-Mă dai tu? întreb pe Denis, cu o voce de copil mic.
El râde și începe să mă dea în leagăn. Yaaay mă simt ca la 7 ani, nu ca la 17 :))
-Mai tareee!!! strig eu, râzând.
-Nuuu că dup-aia caazi! zice Denis.Apoi râdem de ne spargem. N-am mai râs așa de când Alex a încercat să facă piruete pe covor, în tocurile mamei, anul trecut :)).
-Hai acasă. spune Denis.
-De ce?
-Se apropie niște tipi dubioși de noi.
-Ai un cuțit? întreb eu.
-Da, de ce?
-Doar întrebam. Știi tu, de siguranță.Și îi fac cu ochiul. Apoi mă ridic și plecăm. Dar, tipii ăia ne taie calea. De ce nu ma mira?
-Hopaaaa da ce avem aici? întreabă unul și se uită spre mine. O bunăciune de fată!
-Exist și eu. se bagă Denis.
-Nu pentru mult timp! zice ăla și vrea să-l pocnească pe Denis, dar se ferește și îi dă el lui.Șiii așa începe lupta. Erau vreo 5 tipi contra noi doi. Mda...
Unul vrea să mă lovească, dar îi dau una în zona vampir, de cade la pământ. Apoi scot cuțitul și las pe unul inconștient, cu toate că doar l-am tăiat puțin la deget. Pfoai, zici că e Alex la filmele de dragoste. Ăla leșină de la intro. În fine, mă uit la Denis și el a scăpat deja de ceilalți 3, deci am plecat amândoi liniștiți.
Apoi am mers acasă, unde bineînțeles că nu l-am găsit pe Alex. Așa că a trebuit să plec la bar să-l caut....din nou... Mi-am luat cele mai largi haine, ca să nu se întâmple ce s-a întâmplat ieri...
Am intrat în bar și l-am luat pe Alex. A trebuit să iau la pumni câteva curve fiindcă se luau de mine dar na. Asta-i viața. Primești și dai pumni :)).
L-am târât pe Alex până acasă, era mort de beat. Când am intrat în casă, mi-a zis că a și tras pe nas puțin, dar să nu-i zic Mayei :))). L-aș fi filmat, dar îmi era prea lene.
Au venit și părinții, dar n-au mai venit la noi în cameră, deci am putut să mor în pace.
CITEȘTI
Alone - Finalizată✔
FanfictionMaya, o fată de 16 ani comite crime de la 12 ani, împreună cu Denis, un vechi prieten al familiei Mayei. Ea s-a descurcat cu acest secret, păstrându-l departe de familia ei.