Part 6 - Martinus' synsvinkel

1.4K 43 1
                                    

Hør musikken imens du læser<33

Jeg havde lige glemt, at det var Martinus og ikke William jeg var sammen med, William havde seriøst tændt helt af, hvis det var ham.

MARTINUS' SYNSVINKEL

Ellen og jeg var på vej ned til Trofors-søen, eftersom det var det eneste sted, der var mulighed for at bade. Vi gik side om side, min hånd ramte Ellens, det gav et sus igennem hele min krop. Hun er bare så sød mod alle, gid alle var sådan. Nå, men vi var kommet ned til søen, der var ikke umiddelbart andre, heldigvis for det. Vi lagde vores ting på en bænk ved siden af søen. Det var lidt koldt, så derfor tog vi vores håndklæder med ud på badebroen. Første gang vi sprang i var det virkelig koldt, men man vænnede sig hurtigt til det. Lige pludselig skreg Ellen, "Hvad sker der?" spurgte jeg, jeg blev helt nervøs. "jeg har trådt på et eller andet" svarede hun, hun græd. "Lad os få dig op på land". Ellen havde trådt på en knust flaske, som havde ligget nede på bunden af søen. Jeg kunne virkelig se, at det gjorde ondt på hende. Jeg bar hende hjem på ryggen. Da vi kom indenfor, var der ingen hjemme, så jeg blev nødt til at pille glasskårene ud med en tang. Jeg rensede hendes fod med sprit, og kom forbinding rundt om den.

Jeg bar hende op i seng, "Har du brug for noget?" spurgte jeg. "Ja, jeg kunne virkelig godt bruge et glas vand". "Jeg smutter lige nedenunder og henter det så". " Ej tusind tak, jeg virkelig ikke hvad jeg skulle havde gjort uden dig". Hun trak mig ind til et kram, det føltes helt anderledes end første gang vi krammede. Det var som om, at det her kram virkelig betød noget, for os begge. Marcus skulle selvfølgelig ødelægge vores øjeblik. Han havde sendt en besked..

Nu skal Marcus bare ikke til, at have følelser for hende

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nu skal Marcus bare ikke til, at have følelser for hende. Det ville virkelig gøre mig og Ellens forhold meget kompliceret så. Hvis jeg skulle være ærlig havde jeg nok lidt følelser for Ellen, men jeg kan mærke på hende, at hun ikke har det på samme måde. Så jeg vil helst ikke komme til at gøre noget, som ville kunne ødelægge vores venskab.

Vi lå lidt og så noget på netflix, Ellen ville gerne se en serie om hed Teenwolf. Den var faktisk overraskende god, i forhold til, at jeg ikke er så meget for serier. Jeg tror, at også jeg vil begynde på den, sådan at mig og Ellen kunne se den sammen fremover.

Vi lå sådan næsten en meter fra hinanden, jeg overvejede kraftigt at rykke helt tæt på hende, sådan at hun kom til, at ligge på mit bryst. Jeg tog mig sammen og gjorde det. Det var så godt at jeg gjorde det, eftersom vi fik snakket meget mere personligt. Ellen fortalte mig bla. om William, trafikulykken på vej herop, og om hvordan hun havde det med at skulle flytte. "Vi du sove her?". spurgte hun mig lige pludselig. "Om jeg vil". Vi flækkede begge af grin.

Tusind tak for 100 læsere <33

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt