Hør musikken imens du læser <33
Lige pludselig poppede der en kommentar op fra Eirin, der stod: ALLE SAMMEN DE ER KÆRESTER!!, og længere nede havde hun skrevet: SÅ LÆNGE DET NU VARE, ahah. "Martinus se lige det her". "What, hun er bare misundelig". "Ja ja, men det er da for langt ude".
"Martinus hvad gør vi lige med alt det her drama?". Han reagerede ikke. "Ja, hvad?". "Hvad laver du?". "Der er bare sygt mange som har skrevet på direkte". Han kiggede opgivende på mig. "Hvorfor skal der være så meget drama, når du skrev at vi bare var venner?". Jeg kiggede trist over på ham. "Skal vi ik lige sige det til Marcus?". "Jo" smilede han.
Vi gik over til Martinus, "MARCUS ER DU HJEMME!" råbte Martinus. Der var ingen som svarede. Vi ringede til ham i stedet. Han var sammen med Sofia og Eirin. "Øhm, Martinus der noget helt galt her". Jeg kiggede ned i jorden, og rystede hovedet, jeg tog en dyb indånding. "Sådan er Marcus ikke" sagde Martinus. "Nej overhovedet ikke, skal vi bare vente på at han kommer hjem så?". "Ja, men fuck hvor er det træls at vi ikke bare kan være kærester uden at nogen skal blande sig i det". "Ja" jeg fældede en tåre eller to. Det var utroligt, at der kunne blive så meget drama over et lille billede, og der stod endda at vi bare var venner, altså come on!
EIRINS SYNSVINKEL
I går, jeg vil slet ikke tænke på i går. Det var vitterligt den værste dag i mit liv, først og fremmeste dukkede Ellen op til festen, og så gjorde hun mig totalt til grin overfor alle, selv Martinus. Nu havde jeg isolerede mig fra alle mine sociale bekendtskaber. Jeg måtte have en plan, en plan for at komme af med Ellen. Hende Ellen skal komme til at smage sin egen medicin, det kan jeg fandme lover dig for.
Jeg tænkte og tænkte hele natten. Der var kun en måde jeg kunne komme af med hende på, og det var at skille dem ad. Jeg havde en plan. Om den var god, det måtte tiden vise an.
Jeg ringede til Sofia..
E - Hvad gør jeg?
S - Gør hvad?, jeg ikke helt med
E - Skiller Martinus og Ellen fra hinanden DIN IDIOT, så følg dog med.
S - Det ved jeg ikke, jeg har ikke tid lige nu
E - Har du ikke tid til din bedste veninde - du ved godt hvad der sker, hvis du ikke gør som der bliver sagt
S - Jeg er lige sammen med Marcus
E - MARCUS!!!
S - Ja...?
E - Kom herover nu - og tag Marcus med
S - Okay.. så
"Endelig, det var sgu på tide i fik lette røven og kom". Marcus rullede øjne af mig, og Sofia kiggede ned i jorden. "Er i klar til at hjælpe mig?" Jeg måtte skrue lidt op for charmen, før at Marcus reagerede. " Hvad er det vi skal hjælpe dig med?" spurgte Marcus opgivende. Jeg ville jo ikke fortælle min plan til Marcus, men jeg havde dog en ide. "Altså jeg ved ikke om I har fulgt med på Ellens instagram idag, men hun havde hvert fald postet et billede af Martinus. Hvor der stod: Sammen med ham her <33 - også 45 minutter efter ændrede hun den til: VI ER IKKE KÆRESTER, BARE VENNER". "Og hvor vil du hen med det?" spurgte Sofia. "Altså jeg tænkte på, om vi skulle lave en collage af billeder af dem, også ligge det op @marcusandmartinus?". Marcus og Sofia vekslede blikke. "Altså der er nok en grund til at Ellen har skrevet at de bare er venner" sagde Marcus. "Ja Ja, men kunne det ikke være fedt at overraske dem?". " Nej Ikke på den måde" svarede Marcus. Sofia tog i dørhåndtaget og gik, Marcus fulgte efter.
Jeg vidste godt hvad klokken havde slået. Så måtte jeg jo bare gøre det på den hårde måde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
Hayran KurguEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...