Part 29 - Videoen

877 27 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

Martinus smilede til hende, imens jeg bare rullede øjne, altså igen et tegn på hvor falsk hun var. "Det gør ikke noget" svarede Martinus på mine vegne. Jeg kiggede surt over på Martinus, hvad gik der af ham - plz sig, at han ikke hoppede i med begge ben "Jeg kan altså godt selv svare, og det gør ren faktisk noget"..

2 minutter efter Eirin var gået, gik jeg også. Mest på grund af, at jeg skulle hjem og spise, men også fordi, at jeg virkelig ikke kunne klare at være i samme rum som Martinus, når Eirin havde manipulerede med ham på den måde. Altså Martinus har meget svært ved at tro, at folk kan finde på at lyve, så han stoler bare på dem uanset hvor langt ude det så end lyder. Og det er der, at han er et nemt offer for Eirin.

Jeg lagde mig til, at sove, men der var så mange tanker som bare kørte rundt og rundt i mit hoved - Hvorfor skulle min kæreste også være kendt, hvorfor er alle vilde med min kæreste, hvorfor kom Eirin, hvad sker der lige imellem Marcus og Sofia. Jeg havde virkelig brug for at tale med nogen, om alle mine tanker.

Jeg ringede til Johanne, men hun tog den ikke, så i stedet prøvede jeg at ringe Anna, men hun tog den heller ikke. Så det endte med, at jeg ikke fik snakket med nogen om det, og når jeg ikke får snakket om tingene bliver jeg ekstremt indelukket...

Jeg vågnede op dagen efter - klokken var 14:00, hvorfor var der ikke nogen som havde vækket mig. Jeg gik nedenunder, der var helt tomt og stille. "Hallooo er der nogen?". Der var ingen som svarede, jeg opdagede at der lå en seddel på bordet - der stod:

Hej skat <33 Vi er taget hjem til mormor og morfar i Trondheim. Vi ville ikke vække dig, men der er morgenmad i køleskabet, og der er noget kød i fryseren, som du kan tage op til aftensmad. Vi kommer hjem
Knus Mor

Seriøst, det var nok det jeg havde mindst brug for. Men jeg tog dog lidt morgenmad, shit mine streaks! Dem havde jeg ikke svaret siden igår morges. Jeg løb op ad trappen, tog min telefon ud af opladeren, tændte den, skyndte mig ind på snap, fik sendt en streaksnap. Min telefon var blevet spammet ned. Jeg havde 13 ubesvarede opkald - 10 fra Martinus, 2 fra Johanne og 1 fra Anna. En masse notifikationer fra facebook. 15 direkte på instagram, jeg gik ind på instagram for at tjekke hvem der havde skrevet. Det var Eirin, hvad ville hun nu, altså kunne hun ikke bare lade mig fucking være. Hun havde sendt mig en sort video, jeg klikkede på den. Hun havde filmet mig og Martinus' samtale fra går, man kunne høre det hele, også der hvor Martinus sagde "Har du det?, jeg troede vi havde aftalt ikke at gøre det offentligt".

Længere nede havde hun skrevet

Eirin - Jeg lægger den ud på din instagram, hvis du ikke gør som jeg siger.

Ellen - Hvad er det lige du vil have mig til?

Eirin - Det er ret simpelt - du skal bare glemme alt om Martinus

Ellen - Det har jeg sgu ikke lyst til

Eirin - Så er den lagt op

Ellen - Jeg kan jo bare slette den igen

Eirin - Så ligger jeg den bare op igen..

Og sådan blev det ved i 3 timer - hun lagde den op, jeg slettede den inden nogen så den. Men til sidst gad jeg sgu ikke mere, det kunne være lige meget, folk ville alligevel finde ud af det før eller siden. Eirin havde slettede alle vores beskeder, også sådan jeg ikke havde dem på min telefon. Jeg nåede engang at tage screenshot, sådan at jeg havde et bevis, hvor dum kan man lige være.

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora