Hør musikken imens du læser <33
Jeg kyssede ham på kinden, han trak mig tættere på ham, nu lå jeg på hans brystkasse. Jeg kiggede lige op i hans smukke dådyrøjne. Jeg faldt i søvn... Den bedste følelse i verden.
Søndag
Jeg tog hjem fra Martinus kl. 11, jeg skulle nemlig hjem og pakke. Vi skulle være væk i 1 uges tid, så jeg skulle alligevel pakke en del. Jeg havde aldrig glædet mig så meget til, at skulle til København. Det blev bare noget helt andet, når Marcus og Martinus også skulle til København, eftersom jeg aldrig havde prøvet at være bagstage eller set nogen blive interviewet i virkeligheden før. Jeg havde jo selvfølgelig glædet mig til, at se Johanne og resten af min familie.
Jeg havde forklaret mine forældre om det hele, altså det med at Marcus og Martinus også skulle til København og sådan. Min mor havde snakket med Kjell-Erik, det var helt i orden med ham. Selvfølgelig måtte jeg komme med backstage, havde han sagt. Jeg havde også fået lov til, at sidde ved siden af Martinus i flyet. Jeg gad egentlig også godt, sove i samme seng med Martinus, men det turde jeg sgu ikke spørge om lov til. Det var nok også mest praktisk at jeg ikke gjorde, eftersom vi skulle nogle forskellige ting de første par dage.
Nu sad jeg i bilen på vej mod Trondheim, det var nemlig der vi skulle flyve til Oslo fra. Jeg hørte min "chill" playlist på spotity, samtidig med at jeg snappede lidt, med dem jeg havde streaks med. Det gik der fire timer med, nu var min telefon også næsten gået død, fuck. Jeg spottede hurtigt Marcus og Martinus' bil, de var nok kommet lidt før os, eftersom vi selvfølgelig skulle stoppe en million gange.
Da vi kom ind i lufthavnen var der en masse skrigende piger, altså hvad skriger de af, er Justin Bieber her eller? Jeg gik lidt nærmere for at se hvad de stod og skreg af. De skreg selvfølgelig af Marcus og Martinus, jeg var på vej over til dem, men hen hånd greb fat i mit håndled. Jeg vendte mig om, "Mor hvad laver du?". " Kjell-Erik har sagt, at vi lige skal holde lav profil i lufthavnen" "Hvorfor dog det" spurgte jeg irriteret. "På grund af fansene" svarede hun. Jeg forstod det lidt bedre nu, de skulle jo ikke tro, at jeg var kærester med en af dem. Vi mødtes med Marcus, Martinus og Kjell-Erik oppe i loungen. Jeg kiggede lidt i Taxfree'en, jeg prøvede at finde min yndlings perfume. Jeg fik det største chok, da to hænder blev placeret på min hofte. Jeg blev trukket ind i et kram, "Hey" bliver der hvisket ind i mit højre øre. Jeg kunne mærke det var Martinus, så jeg krammede selvfølgelig med.
Under hele flyturen fra Trondheim til Oslo sov jeg, ups. Nu sad vi i flyet på vej til Danmark, mig og Martinus delte høretelefoner. Vi hørte lidt forskelligt musik fra hans playlister på spotify, eftersom min telefon var gået død. Han havde en fucking god musiksmag, havde man egentlig det, når man selv lavede musik, det havde jeg altid undret mig over.
Jeg faldt selvfølgelig i søvn igen, jeg ved ikke lige hvad der skete, jeg plejer ellers aldrig, at falde i søvn i offentlige transportmidler. "Så er vi landet i København" blev der sagt over højtalerne i flyet, jeg vågnede. Da vi kom ud fra flyet, skulle jeg følges med min familie, jeg måtte jo ikke blive set sammen med Martinus, foran fansene. Hvor var det dog bøvlet, hvorfor skulle han også være kendt, argh! Da jeg var 5 meter fra udgangen kiggede jeg tilbage, jeg fik øjenkontakt med Martinus, som stadig stod sammen med fansene. Vi smilede til hinanden. "Kender du hende der pigen?" var der en af fansene som råbte. "Nej" havde Martinus hurtigt svaret tilbage. Heldigvis for det, jeg ville sgu ikke til at være kendt.
Klokken var midt om natten, da vi ankom til hotellet. Vi fik tjekket ind, og så var det ellers bare på hovedet i seng.
YOU ARE READING
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanfictionEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...