Hør musikken imens du læser <33
"Marcus og Martinus er faktisk oppe på deres værelse lige nu, skal jeg spørger om de vil komme herned?". "Ja" svarede Johanne glad. Hvis det havde været mig, som skulle møde mine idoler for første gang, ville jeg havde været mega nervøs, men Johanne tog den helt med ro.
Lørdag del 2
"Johanne jeg skal ikke sige at du er fan vel?". "Nej, helst ikke". " Okay super". Det vil også havde været pænt akavet hvis jeg havde sagt det. Jeg spottede hurtigt Martinus komme ud af elevatoren, vi fik øjenkontakt, jeg smilede bare, jeg kunne ikke lade hver med andet. Martinus gav mig et kram, han krammede også Johanne. Jeg introducerede Johanne til Martinus. De faldt allerede i snak, dejligt. " Hvor er Marcus?" spurgte jeg lidt dumt, for i det øjeblik jeg spurgte om det kom han ud af elevatoren. Han havde skiftet tøj.
Han smilede til mig, og jeg smilede selvfølgelig igen, for at være sød. Han var meget pænere end før. "Hej smukke" sagde han og gav mig en krammer. Martinus' blik flakkede hurtigt over imod Marcus. "Hvorfor kalder du hende smukke?" spurgte Martinus irriteret. "Fordi hun er smuk" svarede Marcus spydigt igen. Jeg blev nødt til at tage styringen. " Marcus, jeg har altså noget med en anden, og det har jeg allerede sagt til dig en gang i dag" jeg sagde det nok lidt hårdere end det skulle lyde. Der blev en akavet stemning.
"Martinus må jeg ikke lige snakke med dig". "Jo". Vi gå hen i den anden ende af lobbyen. "Synes du jeg var for hård mod Marcus?". "Lidt, men han skal også forstå at du er min". Jeg kunne mærke at jeg rødmede. "Kan du måske tage en snak med ham senere?". "Ja, selvfølgelig". "Godt, tak". Jeg kyssede ham hurtigt på munden. Vi gik tilbage til de andre, men da vi kom sad de og snakkede, det så ud som om de hyggede sig, så vi gik bare op på Martinus' værelse.
Klokken var blevet lidt senere, lige nu var vi på vej imod "Royal arena" de skulle nemlig lave lydtjek og sådan. Nu var der kun en halv time til at de skulle på, de var igang med at varme deres stemmer op. Det så vildt sjovt ud, mig og Johanne grinede lidt af dem. "Det kommer til at blive så godt" hviskede jeg ind i Martinus' øre da han krammede mig lige inden de skulle på. Johanne og Marcus stod også og krammede, måske kunne der alligevel blive til noget mellem dem, tænkte jeg. Marcus gav mig også en krammer. "Hende Johanne virker mega sød, og undskyld for tidligere idag, jeg plejer slet ikke at være sådan". "Det gør ikke noget, men jeg synes virkelig at du skal gå efter Johanne hvis du føler, at hun er den rette". "Tak Ellen, og endnu engang undskyld". Jeg smilede bare.
Nu var koncerten gået i gang, wow! De var meget bedre end jeg havde regnet med, deres musik var også sygt god. Nu forstod jeg godt hvorfor folk kunne lide deres musik.
Da de havde spillet den sidste sang kom de løbende ud, jeg blev næsten væltet omkuld, af Martinus' kram, men han greb mig. Jeg kiggede ham dybt ind i hans dådyrøjne, det var som om, at det kun var os, alt støjen fra fansene var lukket helt ude. Han kyssede mig, der gik lang tid før vi trak os. Det var heldigvis kun Marcus og Johanne som så det.
Marcus brugte mit råd, og han trak Johanne ind til sig det så mega cute ud, han hviskede et eller andet ind i hendes øre. Johanne smilte og Marcus kyssede hende. "Wow, de har jo kun kendt hinanden i få timer" sagde Martinus lidt overraskede. "Ja det er lidt tidligt at kysse, men det må de selv finde ud af". Svarede jeg.
Jeg hoppede op på Martinus' ryg og vi gik ud på scenen, vi troede ikke at der var flere fans tilbage, men da vi var halvvejs ude på scenen opdagede vi, at der stod 50-100 fans. De begyndte at skrige. "Hvem er det?" spurgte en af fansene. "Øhm min kusine" svarede Martinus hurtigt tilbage. "Det er sku da hende fra lufthavnen" var der en som råbte
ESTÁS LEYENDO
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanficEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...