Part 22 - Min drømmepige

969 28 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

"Skal jeg så sige det til hende?" "Nej, kan du ikke bare skrive at hun skal komme herover?". "Jo".

Døren blev åbnet nedenunder, jeg kunne høre tunge skridt komme op ad trappen. "Hvad er der galt?" spurgte hun desperat. "Der er noget Martinus gerne vil sige" svarede Marcus. "For det første undskyld, jeg ved slet ikke hvad der gik af mig". "Nej, det ved jeg sgu heller ikke" svarede hun lidt trist. " Eirin skrev til mig her forleden, du kan selv læse beskederne, her" 

 " Eirin skrev til mig her forleden, du kan selv læse beskederne, her" 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg fik tåre i øjnene, det plejer jeg ellers aldrig at få. Jeg skyndte mig at tørre dem væk, inden Ellen så det. "Græder du?" spurgte hun, fuck. "Jeg ved bare ik hvad der gik af mig i dag, du er ligesom den person, som betyder allermest for mig" der kom et lille smil frem på hendes læbe, men det forsvandt hurtigt igen. " Ellen, det må du altså virkelig undskylde". Hun reagerede ik, sagde ingenting, gjorde ingenting. Jeg kunne overhovedet ikke læse hendes blik. Hun vendte sig om og gik. Selvfølgelig var hun sur på mig, det var jo klart, jeg havde opført mig som verdens største arrogant.

Jeg græd mig selv i søvn den nat, min chance for at komme sammen med Ellen var meget lille efter i dag. Jeg havde ødelagt det for mig selv, hvorfor skulle Eirin også være så pisse manipulerende. Forresten ser Eirin sådan ud.. 

Ifølge mine venner er hun decideret enhver drengs drømme pige, hvis hun altså bare opførte sig ordentligt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ifølge mine venner er hun decideret enhver drengs drømme pige, hvis hun altså bare opførte sig ordentligt. Men jeg kan virkelig ikke se det pæne ved hende, især ikke når hun opfører sig sådan.

Jeg havde en lille flirt med hende sidste sommer, men det gik hurtigt op for mig, hvordan hun udnyttede mig til at få flere followers. Det var virkelig lavt og klamt. Men efter jeg havde mødt Ellen ændrede mit liv sig fuldstændig, jeg blev meget gladere. Det var hendes humør, det smittede virkelig af på mig. I følge min optik er Ellen meget meget pænere end Eirin, Ellen er også meget sødere og sjovere. Hun er virkelig min drømmepige.  

ELLENS SYNSVINKEL

Jeg havde godt for starten vidst, at det var noget med Eirin at gøre, men at hun havde tvunget ham til det havde jeg godt nok ik forventet. Man skulle hvert fald ikke undervurdere den pige. Jeg var egentlig ikke sur på Martinus, jeg vidste bare ikke hvordan jeg skulle reagere, så jeg gik bare. Han tror sikkert at jeg er sur på ham, men det kunne jeg ikke lige tage mig af lige nu, jeg blev nødt til at planlægge noget jeg skulle sige til Eirin på fredag. Skulle jeg skrive et manuskript, hvor der stod hvad jeg skulle sige, sådan at jeg var forberedt. Eller skulle jeg bare improvisere?

Jeg prøvede at skrive et manuskript, så kunne jeg lyde veltalende, også kunne hun få en lærestreg. Det blev sygt godt, jeg skulle bare ikke fortælle det til Martinus, det vil ødelægge hele min plan.

Tusind tak for over 900 læsere, snart 1k. Det er for vildt, tak <33

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora