Hør musikkern imens du læser <33
Han kom selvfølgelig først ud. Vi kørte hjem til mig. Han havde fortalt mig, at hans bedsteforældre boede lige ved siden af det store hvide hus. Altså Marcus og Martinus hus.
Martinus ringede..
M - Hey
E - Hey, er I lige kommet til Oslo?
M - Ja, vi har lige tjekket ind på vores hotel
E - Dejligt, var flyveturen god
M - Nej, jeg havde ingen wifi, så jeg kunne ikke skrive til dig.
E - Nurgh hvor er du sød
M - Jeg savner dig allerede
E - Jeg savner også dig
M - Er du sammen med nogen?
E - Nej
M - Hvem var det så, som grinte i baggrunden?
E - Det var nok Olivia så
M - FACETIME...
Jeg rykkede ja, af ren reflex
M - Er William hjemme hos dig?
E - Ja, eller nej
M - Ellen jeg kan jo se ham
E - Jeg forklare senere <33
Hvad skulle jeg forklare til Martinus, jeg havde jo ingen gang en undskyldning. Skulle jeg bare sige, at han ringede på, og så kunne jeg ligesom ikke gøre noget. NEJ, Martinus havde fortjent, at få sandheden at vide. Jeg håber bare ikke han bliver sur...
Jeg ringede..
E - Hey
M - Hva så
E - Det var fordi jeg mødte William i svømmehallen,
også inviterede jeg ham med herhjem
M - Jeg troede ikke du kunne lide ham
E - Han har ændret sig ret meget
M - okay, så hyg dig med din eks Ellen
E - Er du nu sur?
M - Nej, det fint
E - Jeg savner dig
M - Lagde på..
Helt ærligt, hvorfor skulle han blive så sur over det. Det kunne han altså ikke være bekendt, "Synes du ikke også det var tarveligt William?". "Jo, du kan altså få meget bedre end ham". "Tror du?". "Ja, du er seriøst den smukkeste og sødeste person, jeg har mødt". "Var du ikke kærester med Louise?".
"Nej, det lyder nok lidt dumt, men jeg følte at du bedre kunne lide Rasmus, end mig". "Rasmus?". "Ja, havde I ikke kysset ude på gangen". "Nej, hvem har sagt det?". "Det havde Johanne sagt". "Johanne, altså min Johanne?". Spurgte jeg. Jeg kunne mærke, at min puls steg mere og mere. "Ja, vidste du ikke det?". "Nej, og mig og Rasmus har nærmest aldrig snakket sammen". " WHAT?, har du så heller ikke hørt, at Johanne lagde an på mig?". " Er du seriøs?" "JA!" svarede ham.
Hvad er der galt med alle?, Martinus er sur på mig og Johanne har lagt an på min eks, og spredt falske rygter om mig. Min bedste veninde, hvordan kunne hun få sig selv til det? Jeg ved ikke hvad, jeg skulle havde gjort uden William. Jeg besluttede mig for at ringe til hende.
Jeg ringede..
E - Hey
J - Hey, smukke
E - Er det rigtigt det jeg høre?
J - Hvad?
E - At du har spredt falske rygter om mig?
J - Nej, hvorfor skulle jeg havde gjort det?
E - Du har også lagt an på William
J - Ahah, mig lagt an på William, Ellen hvor får du det sludder fra?
E - Det kommer ikke dig ved
J - Ellen, nu skal du høre rigtigt godt efter
E - Okay
J - Det er sikkert William, som har bildt dig alt det her ind. Det hele startede med, at Louise slog op med William, eftersom han havde prøvet at lægge an på mig. Jeg afviste ham selvfølgelig, eftersom jeg jo vidste, hvordan han havde behandlet dig. Også her forleden kom William gående, med Rasmus og de andre drenge. Jeg overhørte lidt af deres samtale. Rasmus havde sagt, at William kunne tjene 1000 kr. hvis han scorede dig, når han skulle til Trofors.
E - Er du sådan 100 procent på, at det var det som skete?
J - Ja for helvede, Ellen hvorfor skulle jeg lyve?
E - Okay, jeg stoler på dig
J - Godt, går det forresten godt, vi har jo ikke rigtig snakket siden.
E - Jeg er virkelig på dybt vand
J - Hvad?
E - Det er en længere historie, jeg forklarer på snap
J - Super, hvornår kommer du til Dk?
E - Jeg regner med, at vi flyver om et par uger.
J - Glæder mig til at se dig igen
E - I lige måde, men vi ses
J - Ses..
"Er du sød at fucke hjem". " Hvorfor?". " Det ved du godt selv, jeg behøver slet ikke at forklare noget over for dig" Jeg skubbede ham ud at mit værelse. "Jeg vil aldrig se eller høre noget fra dig igen, er det forstået?". " Du er virkelig syg Ellen" råbte han tilbage. Jeg vil aldrig, have noget med den forpulede dreng at gøre igen. Jeg manglede stadig at forklare det til Martinus, men det må jeg gøre face to face.
Sorry, for lidt for mange telefonsamtaler i et kapitel <33
ESTÁS LEYENDO
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanficEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...