Part 12 - Mandag

1.1K 36 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

Heldigvis for det, jeg ville sgu ikke til at være kendt. Klokken var midt om natten, da vi ankom til hotellet. Vi fik tjekket ind, og så var det ellers bare på hovedet i seng.

Mandag

Jeg blev vækket af min mor, som åbenbart var gået i bad kl. 07:05. Jeg gad ikke prøve at sove videre, eftersom jeg jo havde fået en del søvn i flyet i går, ahah. For første gang i et godt stykke tid, havde jeg glædet mig til at stå op, og få en masse ud af dagen. I dag skulle jeg jo være sammen med Johanne, vi havde vidst aftalt at vi skulle på cafe og spise frokost. Det var den perfekte mulighed for at få snakket, jeg havde efterhånden en del jeg skulle fortælle hende.

"Nå er du allerede stået op Ellen?" hviskede min mor ude fra badeværelset. "Ja, jeg kunne ikke sove mere". "Nå, okay" "Hvad skal I egentlig lave idag?" " Vi skal ud og se på en lejlighed" "En lejlighed, skal vi flytte tilbage?" jeg blev helt nervøs. " Nej, det skal vi ikke, men vi har tænkt på at købe en lille lejlighed, til når vi kommer til københavn og besøger familien" " Nårh, god ide" jeg smilede, af ren lettelse.

Nu sad jeg i toget på vej ind til hovedbanegården, der skulle jeg nemlig mødes med Johanne. Jeg spottede hende tydeligt i menneskemængden, jeg løb hen og gav hende det største kram. Vi faldt næsten, fordi vi begge fik overbalance. Det mindede ret meget om de der piger på youtube, som møder deres bedste veninde for første gang. Det var trods alt kun 3 uger siden Johanne og jeg havde skiltes, men når man var vant til at se hinanden hver dag, var det altså pænt lang tid. Vi shoppede lidt indtil vi nåede til vores yndlings cafe "Cafe norden". Vi bestilte begge en burger med hjemmelavet pommes frites, og et glas hyldeblomstsaft. Vores yndlings.

"Er du egentlig stadig fan af Marcus og Martinus?" spurgte jeg lidt nysgerrigt. "Ja, hvorfor?". "Bare fordi nu er jeg jo flyttet til den by hvor de bor i.". " Nårh ja sgu da, har du fået snakket med dem". "Ja, sådan lidt". "Fortæl..". Jeg fortalte alt jeg havde oplevet med dem. " Wow, hvor er du heldig" svarede Johanne, hendes mund stod helt åben. " Jeg har en lille overraskelse til dig, nu hvor du jo ikke fik billetter til Marcus og Martinus' koncert her på lørdag". " Ik sig du har fået billetter". " Jeg har ikke fået billetter, men vi skal om backstage og se dem performe". " Du er seriøst verden bedste veninde, taaaak".

Johanne og jeg havde nu været sammen hele dagen, vi havde været på cafe, fået shoppet en masse, og så havde jeg fået fortalt hende om overraskelsen. Det gik præcis som forventet, så nu glæder jeg mig bare endnu mere til på lørdag. Vi krammede i sygt lang tid før vi skiltes. Det var så dejligt at se johanne igen efter så lang tid.

Jeg blev hentet af min familie, vi skulle nemlig ud og spise. Vi fik noget mega lækker mad, det var også længe siden vi havde været ude og spise. Da vi kom hjem til hotellet igen var dagen næsten ovre, jeg havde haft en mega dejlig dag. Jeg skulle seriøst til at få noget mere ud af dagene. Man kunne altså nå så meget spændende på en hel dag.

Jeg kom i tanke om lejligheden. "Var lejligheden egentlig fin" spurgte jeg nysgerrigt. " Ja, vi har også købt den". " Ej seriøst, må jeg se billeder?". " Ja, det ser nogenlunde sådan her ud"... 


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Ej det ser mega hyggeligt ud"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Ej det ser mega hyggeligt ud". 

Tusind tak for over 300 læsere, det er for vildt. <33

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Where stories live. Discover now