Part 46 - SOMMERHUSET

804 30 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

Vi fik nogle nye billetter, jeg sagde farvel til min far, også var der en dame som fulgte os derud. Vi fik også vores bagage. Så nu kunne vi komme til Oslo. Jeg skulle selvfølgelig lige tage et billede af Marcus og Martinus foran flyet.

Lige nu sad vi inde i privatflyet på vej til Oslo, der var cirka en halv times tid til, at vi landende. Det var ret luksus, i forhold til normale fly, altså no shit når det var så meget dyrere, men jeg havde virkelig ikke regnet med at det var så meget mere luksuriøst.

 Det var ret luksus, i forhold til normale fly, altså no shit når det var så meget dyrere, men jeg havde virkelig ikke regnet med at det var så meget mere luksuriøst

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg havde faktisk aldrig prøvede at flyve i et privatfly før, i modsætning til Marcus og Martinus, som havde prøvede det massere af gange. Jeg var derfor nok også lidt mere hyper over det, end de var.

Vi var på vej til at lande nu, så Marcus ringede til Johannes igen, for at hører om de stadig var i Oslo lufthavn, eller om de allerede var kørt med bussen hen til lejrskolen.

Marcus ringede..

M - Er i kørt med bussen

J - Nej ikke endnu, eller jo den kommer nu

M - Okay, det når vi nok ikke så

J - Er I i Oslo?

M - Jaer

J - Hvordan?

M - Vi tog et privatfly

J - What det er sgu da pisse dyrt

M - Ja, men vi ses

J - Ja hey...

"Okay det når vi så heller ikke" sagde Marcus. "Jamen det går da bare pisse godt" grinede Martinus. "Så må vi bestille en Taxa" sagde jeg. "Det har jeg altså ik penge til, jeg har kun 100kr. tilbage" sagde Marcus. "Det er lige meget jeg betaler bare" sagde jeg. "Ej Ellen, det skal du altså ik". "Jo jo" smilede jeg. Vi fik i en taxa og så var vi på vej.

Da vi ankom kiggede alle sådan virkelig mærkeligt på os. "Øhh hvor har i været" spurgte Anette. "Det var fordi, at vi ikke nåede flyet, også tog vi et privatfly, og en taxa her hen" sagde Martinus. "Nå, men hvem betalte for at i kunne komme med privatfly". " Det gjorde Ellens far". "Nå okay, men her er nøglerne til sommerhuset". "Tak" sagde jeg. Hun smilede bare.

 Vi skulle også bo sammen med Johannes, Amanda, Gry og Sigurd. Men det var nu fint nok. Lige da vi trådte ind ad døren til sommerhuset kom Sigurd løbende hen for, at give mig en krammer. Jeg nåede knap nok at få mine sko af, før at han skulle vise mig noget.

 Jeg nåede knap nok at få mine sko af, før at han skulle vise mig noget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Se Ellen, her tænkte jeg at vi skulle sove". "Det er ik fordi jeg ikke vil sove sammen med dig, men jeg har på en måde lidt aftalt at jeg skal sove sammen med Martinus". Sigurd lavede et sadface. "Nå okay, så kommer jeg nok ikke til at sove, men det skal du ikke tænke på" sagde han og kiggede ned i jorden. "Du kan da sove sammen med Johannes eller Marcus". "Nej, fordi de skal jo sove sammen". " Okay så, men jeg sover kun herinde de 3 første dage, også sover jeg sammen med Martinus de sidste 4". "Aftale!".

Jeg gik ud i gangen for at hente min kuffert. "Ellen tager vi ikke bare det sidste værelse nede for enden af gangen". "Øhm det er lige noget jeg skal forklarer dig". "Hvad?". "kom lige" sagde jeg og lavede fakter til at han skulle følge efter mig. 

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Where stories live. Discover now