Part 64 - "Slår du op med mig?"

854 29 2
                                    

Hør musikken imens du læser <33  VIGTIG BESKED I BUNDEN!!

Martinus kom og gav mig en krammer bagfra, jeg drejede mig rundt, for at give ham et kys. "Get a room" grinede Marcus. "Har du været her længe" smilede han. "Nej, jeg er næsten lige kommet. "Nårh okay".   

Nu var resten af gæsterne kommet, jeg havde hilst på dem alle. Det var faktisk ikke så slemt som jeg havde regnet med, de var alle helt vildt søde. Jeg sad ved siden af deres fætter Asbjørn. Jeg fik faktisk en ret hyggelig snak med ham, om skole, Danmark, og mig og Martinus. Han fortalte også nogle pinlige historier om Marcus og Martinus, det var ret grineren.

Jeg fik det lige pludseligt ret dårligt, så jeg prikkede til Asbjørn. "Hvad?" hviskede han. "Jeg har det ret dårligt, jeg tror, at jeg skal kaste op". "Skal jeg gå med dig ud på toilettet?" "Ja tak" smilede jeg, og rejste mig diskret. Asbjørn kom ud på toilettet 2 minutter efter. "Tror du, at du har spist noget forkert måske?". "Nej, eller ik lige hvad jeg ved af". Og så kom det hele op, godt at jeg sad lige foran toilettet, sådan at der ikke kom bræk ud over det hele. Vi sad der lidt og ventede, bare for en sikkerheds skyld. Der bankede lige pludselig på døren. " 2 sekunder" sagde jeg. "Er du okay?" jeg kunne høre at det var Martinus. "Jaer, jeg kommer nu".

Jeg låste døren op og trak ned i håndtaget, jeg havde nok inderst inde håbet på at Martinus var gået, da det godt kunne virke ret mærkeligt, at mig og Asbjørn havde været inde på toilettet i så lang tid sammen. Men han stod der selvfølgelig. Han rynkede med brynene, "Hvad laver du derinde Asbjørn?". "Jeg holdte Ellens hår, sådan at hun kunne kaste op". "Kaste op" sagde han og kiggede mig lige i øjnene. "Er du okay?, du skulle da havde sagt noget". "Jeg vil jo ikke afbryde dig". "Ellen kig på mig". Jeg kiggede ham dybt i øjnene. "Jeg er her altid for dig, det ved du godt, ik?" " Jo" smilede jeg.

Lige nu lå jeg oppe i Martinus' seng. Jeg havde lånt en af hans trøjer til at sove i. "Marcus kom lige" kaldte jeg. Marcus kom frem i døråbningen. "Hvor er Martinus?". "Han er lige nedenunder, for at lave popcorn". "Nårh okay, hvad skulle jeg?" "Det her sikkert en pisse dårlig ide, og det er ret ondt, men det kunne altså også være pisse sjovt". "Øhhh hvad?". "Okay jeg pranker Martinus med at jeg vil slå op med ham, og så filmer du det ovre fra døren." "Ej Ellen, det gider jeg altså ik være med til, det er en virkelig dårlig ide". "Kom nu, man kan få sygt mange views på det, og jeg har hørt at hvis man får over 1.000.000 views, så tjener man 300.000kr." "Okay så, men jeg synes stadig ik at det er en god ide Ellen". "Nej nej".

Martinus kom ind med popcorn. "Martinus?" sagde jeg alvorligt. "Mmm" sagde han og satte sig ned på sengen. "Jeg ved ikke hvordan jeg lige skal.....(begyndte at græde)". "Er der noget i vejen, var det det med maden, William...?". "Nej, og det her er virkelig ikke noget jeg har lyst til overhovedet, men jeg føler bare at det er bedst for os lige nu". "Slår du op med mig?". "Martinus ik sig det på den måde". "Er du fucking seriøs lige nu, jeg er så glad for at du siger det, jeg har haft det på samme måde i så lang tid. "Har du?" spurgte jeg forvirret. "Ja, jeg føler også at vi lidt er gledet far hinanden. Og jeg vil heller ikke ødelægge vores venskab, så det er nok bedst sådan". Marcus kom ind ad døren. "Mener du det der Martinus?". "Ja, hvad mener du?". "Vil du virkelig gerne slå op med Ellen". "Ja, vi er ligesom blevet enige om at det er det bedste" sagde Martinus og kiggede forvirret over på Marcus. "Men....Ellen". Jeg kiggede over på Martinus, vi flækkede begge af grin. "PRANK" råbte vi i kor. "Ej seriøst, hvor er i latterlige. Jeg troede seriøst på det, prøv at se jeg ryster helt".

Tusind tak for 10k, og en 7. plads - det er for sindsygt!! Jeg har fået ret mange lektier for, og dem skal jeg selvfølgelig prioritere først, så jeg har ikke tid til at lægge 3 parts op hver uge. Jeg vil derfor lægge en op: Mandag - Kl. 15.00 ca. og en Fredag - Kl. 15.00 ca. 

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Where stories live. Discover now