Part 28 - OFFENTLIGT?

935 29 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

Jeg vidste godt hvad klokken havde slået. Så måtte jeg jo bare gøre det på den hårde måde.

Jeg ringede på hos Marcus og Martinus..

Martinus kom frem i døråbningen, Ellen, Marcus og Sofia var der også. "Hvad laver du her?" spurgte Ellen surt. "Jeg vil bare sige UNDSKYLD og tillykke". Ellen og Martinus rynkede med brynene "Tillykke med hvad?". "At i har fundet sammen". "Vi er ikke kærester, hvor får du det fra?" spurgte Martinus. "Det havde Ellen da skrevet på instagram". Martinus kiggede hen på Ellen, "Har du det?, jeg troede vi havde aftalt ikke at gøre det offentligt". "Selvfølgelig havde jeg ikke skrevet det, men nu har du ligesom afsløret at vi er kærester, flot!". Jeg brød stilheden. "Og undskyld for igår Ellen, jeg ved slet ikke hvad der gik af mig, seriøst UNDSKYLD". Martinus smilede til mig, imens Ellen bare rullede øjne. "Det gør ikke noget" svarede Martinus på Ellens vegne. Ellen kiggede surt over på Martinus. "Jeg kan altså godt selv svare, og det gør ren faktisk noget"..

Jeg vendte ryggen til, for at åbne døren, også og gik jeg hjemad. Det gik lige efter planen, jeg fik ramt Martinus' ømme punkt (Ikke mistænke folk for at lyve), og nu tror han, at jeg virkelig mener undskyld, men nej! I morgen kommer det til at gå virkelig ned ad bakke for Ellen.

ELLENS SYNSVINKEL

Marcus kom hjem efter 10 minutters tid. Han havde Sofia med, hmm!"Marcus har du lige 5 minutter?" "Ja - Sofia du kan bare gå op på mit værelse" han smilede til hende. "Hvad sker der lige imellem jer?" spurgte Martinus. "Altså hun skrev til mig om jeg skulle noget idag, og så aftalte vi at mødes". Jeg rynkede med brynene, "Hvad med Johanne, har i ikke noget mere?". " Nej, langdistance forhold holder bare ikke i længden, så vi blev enige om at droppe det". "Ja okay, men du ved godt at hun kommer til Trofors i den sidste uge af sommerferien ik?". Marcus så helt forskrækket ud, "Øhm nej".

Martinus afbrød vores samtale, "Det var egentlig ikke det vi vil snakke med dig om". "Hvad så?" spurgte Marcus. "Altså tidligere i dag spurgte jeg om Ellen vil være min kæreste, også sagde hun ja" Jeg smilede til hende. "Også lagde Ellen et billede op på instagram - og nu er der mega meget drama mellem vores fans". "Ja, det har jeg hørt". "Hvorfra" afbrød Ellen. "Altså det fortalte Eirin, også ville hun have, at vi skulle lave en eller anden collage med billeder af jer også ligge det op på @marcusandmartinus". "Okay det er altså noget luskede ved det, jeg havde også skrevet at vi bare var venner". "Ja, jeg sagde også nej til det". "Okay godt, man ved sgu ikke hvad hun kan finde på efter i går."

Vi havde en længere samtale med Marcus, og vi blev enige om, at Martinus og jeg skulle lave en instastory. Og der ville vi forklarer at vi bare er rigtig gode venner, og hvis vi bliver kærester på et tidspunkt, så skulle de nok få det at vide. Det tog os 5 gange at filme den, men til sidst lagde vi den op.

Det ringede på døren, det var Eirin hun ville ønske mig og Martinus tillykke med at vi havde fundet sammen. "Vi er ikke kærester, hvor får du det fra?" spurgte Martinus. "Det havde Ellen da skrevet på instagram". Martinus kiggede hen på Ellen, "Har du det?, jeg troede vi havde aftalt ikke at gøre det offentligt". "Selvfølgelig havde jeg ikke skrevet det, men nu har du ligesom afsløret at vi er kærester, flot!". Og så brød Ellen brød stilheden. "Og undskyld for igår Ellen, jeg ved slet ikke hvad der gik af mig, seriøst UNDSKYLD". Martinus smilede til hende, imens jeg bare rullede øjne, altså igen et tegn på hvor falsk hun var. "Det gør ikke noget" svarede Martinus på mine vegne. Jeg kiggede surt over på Martinus, hvad gik der af ham - plz sig, at han ikke hoppede i med begge ben "Jeg kan altså godt selv svare, og det gør ren faktisk noget"..

Sorry for at den samme samtale kom to gange, men det gav bedst mening sådan <33. JEG TAGER PÅ FERIE I MORGEN, SÅ JEG VED IKKE HVOR MEGET JEG KOMMER TIL AT LÆGGE OP, MEN JEG PRØVER SÅ VIDT MULIGT AT FÅ NOGET OP <33

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Where stories live. Discover now