Part 61 - Surprise

803 28 0
                                    

Hør musikken imens du læser <33

"Ellen du ved godt, at når vi kommer tilbage har vi sygt mange lektier for ik?". "Mmm" sagde jeg. "Jeg tænkte på om vi så skulle lave dem sammen?". "Mmm" svarede jeg igen. "Men godnat" sagde han og slukkede sin computer.

Næste dag var virkelig stressende, vi skulle tjekke ud fra hotellet og skynde os hen til lufthavnen. Men nu sad vi på flyet og var på vej hjem. 13 timer efter ankom vi til Trofors. Jeg sagde "farvel" til familien Gunnarsen, og så gik jeg hjem til mig selv. Lige da jeg kom ind af døren, kunne jeg slet ikke hører eller se nogen. "Hallooo" råbte jeg. "Surprise" råbte Mor, far og Olivia med flag i hånden. "Velkommen hjem skat" sagde min mor imens, at hun gav mig en kæmpe krammer. Jeg fik lidt tårer i øjnene, jeg havde virkelig savnet dem.

Jeg gik ind i køkkenet for at stille min kuffert. Og så lagde jeg mig på sofaen, fordi jeg havde ekstremt meget jetlag. "Skaat vil du have en donut". "Ja tak" smilede jeg, og rejste mig fra sofaen. Jeg satte mig hen til bordet.

Jeg tog en dounot og smagte på den

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg tog en dounot og smagte på den. "wow den smager jo gude" sagde jeg og kiggede overrakenden over på min mor. "Tak" smilede hun stolt. "Har du lavet dem?". "Ik rigtig" grinte hun. "Jeg tænkte det nok, ej hahah". Vi var alle sammen flade af grin.

Lige nu lå jeg bare i min seng for at prøve, at få noget søvn. Jeg var efterhånden ret smaderet, og jeg skulle jo i skole i morgen såå.

2 timer senere. Klokken var blevet 21.30. Jeg havde fået en lille smule søvn, men jeg blev hele tiden vækket af min telefon, som vibrerede. Det var Martinus, selvfølgelig. Han ringede.

M - Hey, sover du?

E - Ikke mere ahahah

M - Ej undskyld vækkede jeg dig?

E - Lidt, men det er lige meget

M - Sikker?

E - Ja Ja, men hvad var det du ville sige?

M - Jeg vil egentlig bare lige høre...

E - Jeg kan ikke hører hvad du siger, høre hvad?

M - Om vi skulle følges i skole i morgen

E - Nårh ja selvfølgelig

M - Og en ting til

E - Ahah hvad søde

M - Vil du med til familiefødselsdag på lørdag

E - Mig, vil du gerne have mig med?

M - Ja selvfølgelig, du er ligesom min kæreste

E - Det vil jeg så gerne, ej hvor hyggeligt.

M - Men vi kan bare lige snakkes om det i morgen

E - Ja perfekt

M - Men så snakkes vi

E - Ja godnat

M - Godnat <3333

Jeg vågnede op næste dag, og jeg tog outfittet, som jeg havde købt i Oslo.

Det bankede på døren, det var Martinus

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Det bankede på døren, det var Martinus. Jeg gik selvfølgeig ud for at åbne.

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora