Hør musikken imens du læser <33
Jeg prøvede at skrive et manuskript, så kunne jeg lyde veltalende, også kunne hun få en lærestreg. Det blev sygt godt, jeg skulle bare ikke fortælle det til Martinus, det vil ødelægge hele min plan.
Fredag
Dagen havde gået sygt hurtigt, jeg skulle allerede over til Camilla om 3 timer. Jeg skulle bare nå i bad og så gøre mig klar, så jeg nok med tid. Jeg hoppede i vores badekar, eftersom jeg virkelig godt kunne bruge et dejlig langt karbad.
Også fandt jeg mit outfit frem, som jeg nøje udvalgte.
Det skulle bare være spot on, Martinus skulle komme til at sige wow! Mit outfit skulle jo slå Eirins. Det kunne være så fedt hvis folk bare var sådan HVEM ER DET? Altså ligesom på film, hvor alle bare fjerner blikket fra hende den populære, også kigger over på hende den nye.
Jeg ringede til Marcus..
E - Hey, kommer du i aften?
M - Hvad sker der i aften?
E - Camilla holder fest
M - Jeg er ikke blevet inviteret
E - Bare kom alligevel
M - Okay, skal jeg så komme over til dig om en halv times tid?
E - Ja, men ik sig det til Martinus
M - Okay, men så bliver du altså også nødt til, at forklare mig hvad der sker imellem jer
E - Ja Ja, bare sig at du er gået over til en af dine kammerater inden festen
M - Jaer, okay... vi ses så
E - Ja....heyyyy
Marcus bankede på, jeg løb nedenunder, for at åbne. "Hey". "Wow Ellen har du tænkt dig at se så lækker ud?" Jeg blev lidt varm i kinderne. "Øhm.. ja" grinede jeg. Marcus outfit var nu også meget nice.
Jeg læste det, som jeg skulle sige til Eirin, højt for Marcus. " Wow! Hvis du skal sige alt det der til hende, så skal du kun sige det under fire øjne". "Ja, det havde jeg også tænkt mig" han smilede.
"Men du skulle forklarer mig noget". "Nårh ja, altså jeg er ikke som sådan sur på Martinus, jeg har bare brug for, at få snakket med Eirin først". "Hvorfor sagde du så ikke det til Martinus?, han blev helt knust". "Det ved jeg faktisk ikke, skal jeg skrive en besked til ham, eller skal jeg bare sige det til ham hos Camilla?". Jeg fik det helt dårligt, jeg vidste ikke at han blev så ked af det. "Jeg synes at du skal skrive en besked til ham, hvor du forklarer at du ikke er sur på ham, også at I kan lige snakke videre om det til festen". "Okay, tak Marcus".
Nu håber jeg bare, at han kommer.
Tusind tak for 1k læsere <333 Virker det med billederne godt eller er det for meget? Fremover kommer der nok ikke til at være 4 billeder i en part <33
DU LIEST GERADE
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanfictionEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...