Part 2 - Sidste skoledag

1.7K 43 1
                                    

Hør musikken imens du læser <33

Jeg var kommet hjem fra skole, jeg lå begravet under min dyne imens jeg var i færd med at se Teenwolf. Jeg fik en besked fra William der stod...

Jeg fortrød med det samme, at jeg havde afvist ham

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg fortrød med det samme, at jeg havde afvist ham. Jeg havde jo ventet på ham i årevis. Måske var lidt for hård ved ham. Jeg vidste vitterligt ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Min mor råbte "Ellen kom lige nedenunder". "Ja" råbte jeg igen. Min krop føltes dobbelt så tung, jeg kunne næsten ikke rejse fra sengen. Jeg fik løftet det ene ben ud over sengen. Jeg traskede langsomt ned af trappen, med min dyne omkring mig. Min mor og far sad ved spisebordet, de så meget alvorlige ud. Jeg magtede virkelig ikke, hvis de skulle skilles, det er det sidste jeg har brug for lige nu. "Jeg ved godt, at det her kommer lidt som et chok for dig, men fars firma skal starte en ny afdeling i Norge, og derfor skal vi flytte derop." Jeg vidste slet ikke hvad, jeg skulle sige, tårerne løb om kap ned af mine kinder. Jeg nåede næsten ikke at reagere før min mor sagde "Vi flytter den første uge i sommerferien". Jeg smilede et fake smil, og gik langsomt op på mit værelse igen.

En måned senere

Det var blevet min sidste skoledag, jeg blev ved med at minde mig selv om, at jeg alligevel ikke kom til at se de fleste fra klassen efter 9. Det der mest gik mig på, var at William og jeg slet ikke havde snakket sammen, siden den dag vi slog op. Han havde vist også fået sig en ny kæreste. Louise fra B klassen, argh jeg kunne virkelig ikke klare hende.

Jeg havde købt sodavandsis til hele klassen. Jeg fik sagt ordentligt farvel til alle, bortset fra William, han gad stadig ikke at snakke med mig. Skid hul i det, tænkte jeg bare, jeg kommer alligevel aldrig til at se ham igen. Johanne derimod, hende kommer jeg til at savne enormt meget, jeg ved slet ikke hvordan, jeg skal kunne undvære hende. Vi må vel bare skype hver dag, også være sammen i ferierne.

Johanne og jeg havde aftalt at være sammen i aften, sådan hun kunne hjælpe med at pakke mine ting ned og sådan. Det gik som smurt, vi hyggede med højt musik og slik. Alle mine ting i skabene osv. pakkede vi ned på to timer. Nu manglede jeg bare de store ting såsom skrivebord, seng, reol osv. Det tager flyttemændene med i morgen, havde min far sagt.

Jeg sov ikke ret meget i løbet af natten, jeg blev ved med at tænke på hvordan det nye hus ville se ud, hvorfor William ikke vil sige farvel, hvordan det ville være ikke, at have ens bedste veninde ved ens side, og om jeg havde svært ved at få nye venner, eftersom jeg aldrig havde prøvet at flytte til en ny by, ny skole eller nyt land før. Måske ville jeg slet ikke få nogen ny venner, eller måske er der ingen som kan lide mig - de to sætninger kørte igen og igen oppe i mit hoved. Nu når jeg tænkte over det havde jeg overhovedet ikke lyst til at flytte.

Jeg kommer nok til at ligge en ny part op mellem 1-2 dages mellemrum, men jeg ville så vidt muligt prøve, at få en op hver dag. Håber I nyder historien indtil videre <33 

HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora