Hør musikken imens at du læser <33
"Godmorgen" smilede Marcus nede fra poolen. "Ahah godmorgen". "Hvad skal vi egentlig lave i dag" spurgte jeg. "Vi har fri idag, så vi kan lave lige hvad vi har lyst til" smilede Martinus.
Vi kørte med elevatoren ned til lejligheden, for at høre hvad de andre kunne tænke sig at lave. Vi besluttede alle, at vi vil leje en båd med vandscooter, eftersom at det var vores sidste dag i LA, og ingen af os havde nogensinde prøvet det før. Så det skulle nok blive sjovt.
Vi skippede morgenmaden og fik bare frokost i stedet, Gerd-Anne havde bestil noget take away nede fra restauranten. Det så faktisk rimelig lækkert ud.
Efter at vi havde spist, tog vi en taxa ned til havnen, altså der hvor vi havde lejet båden. Og der kom en mega hjælpsom og rar mand hen til os. Han viste os ovenikøbet vejen hen til båd området. "Ivan! her er dem som har lejet båden" sagde han til en anden mand. Ivan smilede, "Bare følg med mig, jeg skal være jeres kaptajn" sagde han. " Wow den er jo enorm" hviskede Martinus til mig. "Mega".
Vi kom i hvert fald ombord på båden. Vi havde sejlet i 1 timers tid, men lige pludselig stoppede vi. "Hvad sker der, hvorfor sejler vi ikke længere?" spurgte Gerd-Anne helt panisk. "Slap af mor, vi holder nok bare stille" sagde Marcus og sukkede. Ivan kom lige pludselig op til os. "Er i klar til at prøve vandscootere nu?" sagde han helt glad og optimistik. "Se selv mor, der var ikke noget i vejen". "Ja ja" sagde hun lidt mere nede på jorden. "Hvem vil prøve først, man kan sidde to på en" Martinus skyndte sig at sige, "Mig og Ellen vil gerne" smilede han. "Okay så kom I med mig"smilede han.
Han forklarede os hurtigt nogle sikkerhedsregler og sådan, men ellers fik vi bare redningsveste på, og så var vi klar til at prøve den.
Jeg lyver ikke når jeg siger det her, men det var seriøst noget af det sjoveste jeg nogensinde havde prøvet. Hold nu op hvor var det grineren. Efter de andre havde prøvet, kunne man også bare se glæden i deres øjne endnu mere. Det var så meget det værd, hold nu op hvor var det sjovt!
Mig, Emma, Martinus og Marcus hoppede i poolen på båden.
Endnu en ting, som jeg aldrig havde prøvet før, altså jo jo jeg havde selvfølgelig svømmet i en normal pool før, men jeg havde dog aldrig svømmet i en pool på en båd.
Timerne gik og vi skulle allerede have aftensmad.
En god times tid efter at vi havde spist var vi i havn igen. Vi tog en taxa tilbage til lejligheden. Da vi kom hjem smed jeg mig bare pladask på sengen. Jeg vidste ikke hvorfor, men jeg var bare ekstremt træt. "Ellen jeg ved godt at du er mega træt, men du bliver altså nødt til at få pakket" "Jaer jeg ved det" sagde jeg og gabte. Jeg traskede langsomt hen imod min kuffert, for at pakke mine ting ned. Jeg tog en sæt til siden og så lukkede jeg den i. "Sådan" sagde jeg og lagde mig ned igen. Martinus kom med min tandbørste til mig. "Tak" smilede jeg søvnigt. Jeg børstede dem hurtigt og gik ud på badeværelset, for at spytte ud. Jeg skiftede til nattøj, og så lagde jeg mig igen.
"Ellen du ved godt, at når vi kommer tilbage har vi sygt mange lektier for ik?". "Mmm" sagde jeg. "Jeg tænkte på om vi så skulle lave dem sammen?". "Mmm" svarede jeg igen. "Men godnat" sagde han og slukkede sin computer.
ESTÁS LEYENDO
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanficEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...