Hør musikken imens du læser <33
Der var pænt mange, så det tog ret lang tid at lave, vi kunne sikkert heller ikke spise alt det, men det blev faktisk ret tumblr agtigt, så jeg tog lige et billede til min insta, og så lavede vi sådan noget detox water, som Johanne havde vidst havde set på pinterest.
5 dage efter
Det havde ikke rigtig sket det store her på det sidste, udover at Johanne selvfølgelig var taget hjem. Jeg havde stadig ikke rigtig snakket med Martinus, altså vi sendte dog streaks til hinanden, men skrev sammen, det gjorde vi dog ikke. Jeg havde lidt på fornemmelsen, at han gik og ventede på, at jeg vil skrive til ham. Men jeg havde ikke som sådan haft mulighed, for at tænke tingene ordeligt igennem, imens Johanne var her. Og jeg vidste bare at Eirin og Maria uanset hvad ville blive ved med, at chikanere mig. Og jeg var efterhånden blevet ret træt af hele tiden, at skulle gå og tænke på hvad de vil gøre næst. Jeg havde ikke rigtig haft et sådan perfekt øjeblik med Martinus i lang tid, det hele var bare meget nemmere da vi var i København. Det var egentlig utroligt, at de 2 personer kunne ødelægge så meget.
Men jeg tror bare, at jeg vil tage det lidt som det kommer. Jeg skulle trods alt starte på en i skole morgen. Der vil jeg nok få nogle nye venner, og så skal det med Martinus og jeg nok komme. For hvis jeg ikke har ham henne i skolen, så ved jeg fandme ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er sådan en person der snakker bedst med drenge, fordi jeg magter vitterligt ik al det pigefnidder.
Næste dag
Jeg vågnede ret tidligt, da mit vækkeur på mystisk vis ringede kl. 5.30. Så nåede jeg lige at tage et bad, ligge lidt naturligt makeup. og så tog jeg det her outfit på...
Jeg synes selv det var rimelig nice. Men det er nok en smagssag.
Min far havde lovet, at han ville kører mig i skole, nu når det jo var første skoledag. Jeg skulle vidst først møde kl. 9.50, så det passede nok med, at de andre havde frikvater der. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, at jeg ikke bare skulle møde på samme tid som de andre, men altså fint for mig. Så havde jeg bare lidt længere tid.
Jeg sad og fik mig lidt morgenmad da min telefon lige pludselig vibrerede. Jeg havde fået en snap fra Marcus.
"Nå skal vi se at kører Ellen" råbte min far ude fra gangen. "JA kommer" råbte jeg tilbage. Jeg tog mine hvide sneaks, og et net til min madpakke. "Vi kører i lamborghinien". "EJ FAAAR, så kigger alle". "Og hva så" sagde han bare. Da vi med det samme kørte ud fra indkørslen, var der nogen som tog billeder af den, altså det var jo totalt pinligt.
Og det var ingen gang det værste, da jeg så kom ud af bilen på skolens parkeringsplads, stod alle der, seriøst jeg tror det var 200 mennesker. Jeg kiggede hurtigt op for at smile, imens jeg gik videre. "ER DU HENDE DEN NYE?" var der en som råbte bag mig. Jeg lod bare som om at jeg ikke hørte det.
Jeg har slet ikke fået sagt tak for over 3k læsere, det betyder utrolig meget for mig. Og jeg håber at i nyder historien indtil videre <33.
ESTÁS LEYENDO
HVEM ER MARTINUS GUNNARSEN?
FanficEllen bor sammen med sin lillesøster Olivia, og hendes forældre i Danmark. Ellens liv tager lige pludselig en stor drejning da hun finder ud af at hun skal flytte til en lille by i Norge som hedder Trofors. Der møder hun drengen Martinus, men hun ve...